خمینی‌شهر، مقصد نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان صبح امروز، یکم تیرماه به مقصد شهرستان خمینی‌شهر آغاز شد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در نوزدهمین سفر شهرستانی خود، امروز _پنجشنبه یکم تیرماه_ به شهرستان خمینی‌شهر سفر کرده است.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام شهرستان خمینی‌شهر، بازدید از پروژه مسکن ملی شهرستان و پروژه ۱۴۰ واحدی خیرین مسکن‌ساز، بازدید از درمانگاه شبانه‌روزی درچه، افتتاح مدرسه مقداد کوشک، دیدار با نخبگان فرهنگی و فعالان اجتماعی شهرستان، ملاقات مردمی، شورای اداری و دیدار با خانواده معزز شهدا از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در سفر به شهرستان خمینی‌شهر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این سفر با نخبگان فرهنگی و فعالان اجتماعی شهرستان خمینی‌شهر دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

جلسه ستاد تسهیل ویژه شهرستان خمینی‌شهر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز شورای اداری مشترک استان و شهرستان خمینی‌شهر را برگزار خواهد کرد. استاندار اصفهان و سایر معاونان، همراه با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان روز سه‌شنبه، سی‌ام خردادماه با شهرداران، بخشداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان خمینی‌شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 668716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.