۱۲ نوعروس نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) راهی خانه بخت شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ازدواج، با مساعدت خیران ۱۲ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آران وبیدگل راهی خانه بخت شدند.

شیخ استرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ازدواج، با مساعدت خیران ۱۲ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آران و بیدگل راهی خانه بخت شدند.

وی با تبریک فرارسیدن ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و روز ازدواج گفت: با هم افزایی خیران در جشن ازدواج نوعروسان نیازمند تحت حمایت این شهرستان ۱۲ سری جهیزیه اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل با اهمیت خواندن مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت و اجرایی شدن سیاست‌های کلی قانون حمایت از خانواده و جمعیت، ادامه داد: با مشارکت خیران این تعداد سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای ضروری شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی به ارزشی بالغ بر ۶۷۵ میلیون تومان برای تشکیل زندگی زوج‌های جوان تحت حمایت تهیه و به آنها اهدا شد.

استرکی ارائه بسته خدمتی ازدواج و تحکیم بنیان خانواده مددجویان را از سایر اقدامات این نهاد خواند و افزود: در حاشیه این جشن، کارگاه مهارتی برای زوج‌های جوان نیز با هدف آشنایی با حقوق زوجین و آموزش مهارت‌های زندگی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ نوعروس نیازمند در لیست نوبت دریافت کمک جهیزیه هستند، گفت: کمیته امداد نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران جهت هم افزایی و مساعدت است.

کد خبر 668664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.