شکاری اولین صید طلایی‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات؟

شنیده می‌شود رضا شکاری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس ادعای برخی رسانه‌ها، کارهای مربوط به انتقال رضا شکاری، بازیکن فوتبال ایران شب گذشته با باشگاه سپاهان به صورت رسمی به پایان رسید و این بازیکن به تیم نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر منتقل شد. البته پیش از این نیز صحبت‌هایی درخصوص انتقال شکاری به سپاهان به گوش می‌رسید اما این بازیکن با انتشار پستی در فضای مجازی این انتقال را تکذیب کرده بود.

شکاری ۲۵ ساله که در پست وینگر بازی می‌کند، فصل قبل در تیم گل‌گهر سیرجان حضور داشت و در مسابقات لیگ هفت بار برای این تیم گلزنی کرد.

این بازیکن در شرایطی به سپاهان پیوست که همچنان با گل‌گهر قرارداد داشت و بند فسخ قرارداد او حدود ۲۰۰ هزار دلار عنوان می‌شد.

شکاری با تیم ذوب‌آهن به لیگ برتر ایران معرفی شد اما در ادامه یک انتقال ناموفق به روبین‌کازان روسیه داشت. او سپس از روبینکازان مجدد به فوتبال ایران بازگشت و این بار به تراکتور پیوست.

این بازیکن که سابقه حضور در تیم‌های زیر ۱۷، زیر ۲۰ و زیر ۲۳ سال ایران را هم دارد، بعد از تراکتور به گل‌گهر رفت و فصل آینده در تیم جدید خود یعنی سپاهان حضور خواهد داشت.

گفته می‌شد رضا شکاری یکی از بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس هم هست. شکاری در ذوب‌آهن سابقه کار با گل‌محمدی را داشت.

کد خبر 668482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.