وزارت کشور گفت‌وگوی سیاسی میان احزاب را تسهیل می‌کند

مدیرکل سیاسی وزارت کشور بر لزوم گفت‌وگوی سیاسی میان احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالله مرادی در جلسه با احزاب و تشکل‌های سیاسی مرتبط با حوزه فرهنگیان و معلمان، اظهار کرد: گفت‌وگوی سیاسی میان احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش معلمان و تشکل‌های فرهنگیان به عنوان یک حلقه میانی بین نظام و جامعه، بر ضرورت نگاه کلان به جامعه فرهنگیان به عنوان مجموعه بزرگی که با تربیت و آموزش، آینده کشور را معماری می‌کنند، تاکید کرد و افزود: دولت بر پاسخ به مطالبات و رفع مشکلات جامعه فرهنگیان تمرکز و همچنین مسائل اساسی مانند عدالت آموزشی را نیز دنبال می‌کند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور برنامه دولت را پیشبرد گفت‌وگوهای سیاسی مؤثر بین احزاب و دولت و میان احزاب با یکدیگر دانست و تصریح کرد: نشست‌های مشابه با احزاب در حوزه‌های موضوعی مانند آموزش و پرورش، سلامت، توسعه و … ادامه خواهد داشت، چرا که احزاب هرچند تشکلی سیاسی هستند، اما باید در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی برنامه حکمرانی داشته باشند.

وی گفت: مناظره‌های سیاسی هم باید میان احزاب بر سر برنامه‌هایشان باشد، نه لزوماً میان چهره‌های سیاسی.

کد خبر 668196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.