۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
رکب الهلال عربستان به بارسلونا!

روبن نوس قرار است ولوز را ترک کند و با مبلغ ۵۵ میلیون یورو (۴۷ میلیون پوند / ۶۰ میلیون دلار)، به باشگاه الهلال عربستان سعودی بپیوندد؛ این در حالی است که بارسا علاقه خاصی به جذب او داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود که روبن نوس، هافبک تیم ولوز در آستانه انتقال به لیگ‌برتر عربستان است، لیگی که پیش‌تر موفق شده است کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را جذب کند.

بر اساس گفته رسانه‌ها، الهلال در حال مذاکره پیشرفته با ولوز است تا نوس را جذب کند و احتمالاً اوایل هفته آینده، این اتفاق رسمیت خواهد شد.

باشگاه بارسلونا به عنوان مقصدی بالقوه برای نوس مطرح شده بود و گفته می‌شد که آنسو فاتی با او مبادله می‌شود. با این حال، فاتی می‌خواهد در نیوکمپ بماند، یعنی رؤیای کاتالان‌ها اکنون به باد رفته و الهلال آماده است تا ستاره تیم انگلیسی را خریداری کند.

خورخه مندز، ایجنت نوس، طی روزهای گذشته، در لندن با سران الهلال عربستان در حال مذاکره بوده و اکنون رسیدن به توافق، نزدیک است. لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی همچنین قصد دارد با انگولو کانته و حکیم زیخ از چلسی، قرارداد امضا کند؛ این در حالی است که همچنان، تعدادی از ستاره‌های بزرگ، احتمالاً قبل از پایان تابستان به عربستان خواهند آمد.

کد خبر 667962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.