فرارنگ کامل ترین مرکز غرفه سازی در تهران

نمایشگاه‌های متعددی برای انواع کسب و کارها در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که شما می‌توانید با انتخاب یک غرفه و حضور در آن، آینده کاری خود را برای زمانی نه چندان دور برنامه‌ریزی کنید.

با توجه به آنکه در این روزها قیمت غرفه نمایشگاهی روندی صعودی دارد، قطعاً استفاده از مراکز مختلف غرفه سازی باکیفیت مانند فرارنگ و استفاده از برخی نکات می‌تواند تأثیر بسزایی در پیشرفت روند کاری شما داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر از اجرا، ساخت غرفه سازی و قیمت آن می‌توانید به وبسایت https://fararangco.com/ مراجعه کرده و جهت مشاوره و ثبت سفارش فرم ثبت سفارش آنلاین در سایت را پر کرده، کارشناسان فرارنگ در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت؛ همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۵۱۵۸۳۰ - ۰۲۱۸۸۵۱۵۸۲۹ - ۰۹۱۲۲۱۱۵۰۱۸ تماس حاصل نمایید.

اهمیت غرفه سازی توسط افراد با تجربه

شاید تعجب کنید اما ایجاد نمایشگاه از زمان‌های قدیم نیز وجود داشته و شما می‌توانید تاریخچه آن را در زمان وجود بازارهای مکاره نیز بیابید. این حرفه مؤثر و بسیار قدیمی، می‌تواند سبب پیشرفت مجموعه و حوزه کاری شما شود؛ اما قطعاً حضور در نمایشگاه مؤثر نبوده و باید به عواملی دیگر توجه کرد. همان‌طور که می‌دانید با توجه به آنکه می‌توانید سرنوشت خود را با حضور در نمایشگاه‌ها رقم بزنید، قطعاً حضور مهم نبوده و باید شما دست کم از یک غرفه ساز حرفه‌ای برای داشتن غرفه‌ای متناسب با برند خود کمک بگیرید. در واقع تمامی افراد در گام اول به دنبال حل یک سؤال چالشی یعنی انتخاب غرفه ساز هستند. از آنجا که امروزه تعداد غرفه سازان بسیار زیاد شده است، حتماً حین انتخاب این قشر از افراد به نکاتی چون نمونه کار، میزان تبحر، سلیقه و خلاقیت، کیفیت و … توجه کنید.

روند اجرایی و ساخت غرفه

پس از آنکه تمامی مجوزهای لازم برای داشتن غرفه در نمایشگاه به دست صاحب برند گرفته شد، باید غرفه ساز از یک استند استفاده کرده و اطلاعاتی چون نام شرکت غرفه ساز، نام شرکت غرفه‌دار، شماره تلفن ثابت و فکس شرکت غرفه ساز، نام و شماره تلفن همراه مجری غرفه ساز، تصویر 3D غرفه حداقل در ابعاد A3 و همچنین رتبه نمایشگاهی غرفه ساز در آن ذکر شود و تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه همراه افراد حاضر در این غرفه باشد.

در مرحله بعد نوبت به عملیات کف‌ریزی خواهد رسید که غرفه ساز باید از یک متریال که در اکثر مواقع چوبی است، پستی و بلندی‌های سطح را از بین برده و سپس با استفاده از پارکت، موکت یا کفپوش آن را بپوشاند. پس از اتمام نصب کفپوش‌ها نوبت به طراحی و پیاده‌سازی سازه توسط گروه نجاری خواهد رسید. توجه داشته باشید که مرحله نجاری و طراحی سازه مورد نظر شما ممکن است به علت وجود عواملی چون مرتب بودن اشکال، تراز بودن سازه‌ها، چک کردن استحکام و مقاومت اتصال‌ها و … کمی زمان‌بر باشد.

فرارنگ کامل ترین مرکز غرفه سازی در تهران

شما می‌توانید در این زمان نسبت به نصب تمامی اقلام روشنایی نیز آگاه باشید تا در فرصت مناسب این کار نیز به سرانجام برسد. پس از آنکه مرحله نجاری و نصب تجهیزات به اتمام رسید، در این مرحله باید صاحب برند حضور داشته باشد و نسبت به رنگ مدنظر خود برای غرفه نظر بدهد؛ چراکه در این مرحله تنها رنگ‌آمیزی مهم نبوده و اقداماتی چون بتونه کاری و از بین بردن درزهای نجاری، سمباده‌کشی، آسترکردن کار، لکه‌گیری و … نیز وجود دارد.

از آنجا که روند ساخت غرفه به اتمام رسیده است، شما باید از غرفه ساز بخواهید تا تمامی انشعابات اقلام روشنایی و همچنین لکه‌های موجود در بخش‌های مختلف را بررسی کند و جویای قیمت نهایی غرفه نمایشگاهی شود.

چگونه در صنعت غرفه سازی نسبت به سایر رقبا متمایز باشیم؟

معنی کلمه متمایز، جدا و خاص از بقیه عناصر موجود است؛ در نتیجه شما باید برای تحقق این موضوع نسبت به عوامل متعدد آگاه باشید. برای مثال یکی از اقداماتی که می‌تواند سبب تمایز شما میان افراد فعال در این حوزه شود، انتخاب طراحی خاص و مخاطب‌پسند است؛ چراکه مخاطب یا مشتری در وهله اول نمای ظاهری غرفه را مشاهده کرده و سپس برای حضور در آن بخش اقدام خواهد کرد. چنانچه شما این روند را در حیطه کاری خود پیش ببرید، قطعاً می‌توانید قیمت غرفه نمایشگاهی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و از وقوع هرگونه خسارات متعدد جلوگیری کنید.

قطعاً آگاهی نسبت به نیازهای آن مجموعه می‌تواند دریچه‌ای نو و خلاقانه را به روی شما باز کند؛ چراکه در بسیاری از مواقع به دلیل عدم شناخت، ممکن است افراد علی‌رغم پرداخت هزینه‌های آنچنانی به مقصود مورد نظر خود دست نیابند. جالب است بدانید امروزه به دلیل عدم برنامه‌ریزی صاحب برند یا یک مجموعه، ممکن است این افراد پس از افتتاح نمایشگاه نسبت به حضور در غرفه بی‌انگیزه یا خسته شوند! شما می‌توانید به عنوان پیمانکاری مجرب و با تجربه در این حیطه، از این افراد بخواهید حتی الامکان برای داشتن نتیجه‌ای منحصر به فرد و چشمگیر تا حد امکان در غرفه‌های خود حضور داشته و با روی گشاده از مشتریان و افراد حاضر در نمایشگاه پذیرایی کنند.

فرارنگ کامل ترین مرکز غرفه سازی در تهران

سخن پایانی

از دیرباز تاکنون افراد فعال در حوزه‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه‌های متنوع و وجود غرفه‌های مرتبط را یکی از بهترین راه‌های ارائه خدمات می‌دانند. همان‌طور که می‌دانید در یک نمایشگاه تمامی رقیبان و هم صنفان شما وجود دارند که شما می‌توانید برای کاهش حداکثری قیمت غرفه نمایشگاهی، از اصول و طراحی مرتبط با این حیطه کمک بگیرید؛ چراکه شاید در وهله اول توجه به جزئیات این چنینی فایده‌ای نداشته باشد اما به مرور زمان متوجه اثر مثبت آن خواهید شد.

کد خبر 667866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.