دوچرخه الکتریکی Gazelle Espirit C7 HMS چه قابلیتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوچرخه الکتریکی Gazelle Espirit C7 HMS با حداکثر برد 120 کیلومتری در بریتانیا و اتحادیه اروپا عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوچرخه الکتریکی Gazelle Espirit C7 HMS که به تازگی در بریتانیا و اتحادیه اروپا عرضه شده است، دارای سه حالت کمکی و حداکثر برد ۱۲۰ کیلومتری با یک بار شارژ کامل است. این محصول دارای یک قاب آلومینیومی است و وزن آن ۲.۵ کیلوگرم است و حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت را ارائه می‌دهد.

دوچرخه الکتریکی Gazelle Espirit C7 HMS به سیستم دنده هفت سرعته Shimani Nexus مجهز شده است، دارای باتری لیتیوم یونی ۴۱۸ وات ساعتی است. این محصول دارای لاستیک‌های Schwalbe Fat Frank و ترمزهای هیدرولیک Shimano است، بنابراین سواری ایمن و راحتی را ارائه می‌دهد.

دوچرخه الکتریکی Gazelle Espirit C7 HMS دارای سیستم MIK HD برای حمل وسایل به روش‌های مختلف است. همچنین، کاربران می‌توانند یک محفظه مناسب برای حمل چمدان روی دوچرخه نصب کنید. دوچرخه یادشده دارای چراغ جلو و چراغ LED یکپارچه برای دید بهتر در شب است.

این محصول در پنج اندازه و دو رنگ سبز و خاکستری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. دوچرخه الکتریکی Gazelle Espirit C7 HMS با قیمت ۲۶۱۴ دلار در اتحادیه اروپا و ۲۷۳۱ دلار در بریتانیا به فروش می‌رسد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محصول در بازارهای دیگر در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 667848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.