پلمب کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یک کارگاه خصوصی بدون مجوز قانونی، مواد شوینده تولید می‌شود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان شبکه بهداشت از این کارگاه بازدید کردند و در بازرسی از محل ۳۲۲۰ جعبه پودر ماشین لباسشویی تقلبی، ۹۰ کیلو پودر فله‌ای و کارتن‌های خالی مرتبط و ۳۶۰ کیلو زیتون کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مالک این کارگاه اقدام به تولید شوینده‌های تقلبی کرده و پس از بسته‌بندی آنها در کارتن‌های مربوط به یکی از شرکت‌ها تولید کننده شوینده‌های بهداشتی، آنها را به فروش می‌رسانده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه در صورت ورود به چرخه توزیع بیش از ۵۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص فرد مذکور دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ براتی با اشاره به عزم جدی دستگاه قضائی در برخورد قاطعانه با تولید کنندگان غیرقانونی اقلام بهداشتی غیرمجاز، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 667734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.