محرم در بین گزینه‌ها نیست/به احتمال فراوان «قاسم حدادی‌فر» سرمربی جدید ذوب آهن خواهد بود

مدیرعامل ذوب آهن گفت: هیئت مدیره باشگاه براساس ضوابط و شرایط خود تصمیم‌گیری می‌کند و نظر آنها این است که از پتانسیل‌های خود باشگاه حمایت کند.

علیرضا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص آخرین شرایط انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: هنوز خبری از انتخاب سرمربی جدید نیست و تلاش ما این است که تا پایان هفته این انتخاب اعلام شود.

وی درخصوص حضور محرم نویدکیا به عنوان گزینه‌های هدایت ذوب آهن تصریح کرد: محرم نویدکیا از مربیان فوق العاده خوب و با شخصیت فوتبال کشورمان است اما او در بین گزینه‌های هیئت مدیره نیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که تنها دو گزینه مهدی تارتار و قاسم حدادی‌فر برای قبول هدایت تیم ذوب آهن باقی می‌ماند و آیا یکی از این دو به عنوان سرمربی جدید انتخاب خواهد شد گفت: هیئت مدیره باشگاه براساس ضوابط و شرایط خود تصمیم‌گیری می‌کند و نظر هیئت مدیره این است که از پتانسیل‌های باشگاه حمایت کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص احتمال بالای انتخاب قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی ذوب آهن افزود: بله همین طور است. احتمالاً ظرف یکی دو روز آینده سرمربی تیم معرفی مشخص می‌شود و روند جذب بازیکنان مدنظر سرمربی و فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه آغاز خواهد شد.

کد خبر 667581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.