هوشمندسازی مدیریت و بازیافت پسماندها در دنور

بیش از ۱۵۰ خودروی مخصوص حمل و بازیافت پسماندها در دنور در ایالات متحده آمریکا، به‌زودی از رویکردهای هوشمند برای ارتقای خدمات به شهروندان بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه جمع‌آوری کارآمد پسماندهای شهری و انباشتگی آن‌ها در دفن‌گاه‌های زباله به یکی از بزرگ‌ترین معضلات جهان تبدیل شده است و نکته قابل‌توجه این‌که افزایش جمعیت آسیب‌پذیری زمین و ساکنان آن را در مقابل این وضعیت تشدید کرده است. در این راستا، مدیران همواره در تلاش هستند رویکردهای نوینی برای جمع‌آوری، تفکیک و بازیافت پسماندها ارائه دهند تا از این طریق نه‌تنها به بهبود چشم‌اندازها و سلامت کلی شهرها کمک کنند، بلکه اقتصاد مدور را نیز در آن‌ها رونق ببخشند. به نظر می‌رسد که استراتژی‌های هوشمند در مدیریت و بازیافت پسماندهای شهری بسیار موفق عمل کرده و همین امر، همواره بر تعداد برنامه‌ریزانی افزوده است که به روش‌های مختلف از فناوری برای مدیریت و بازیافت مواد زائد شهری بهره گرفته‌اند.

مدیران دنور با کمپانی فناوری روبیکن (Rubicon) امضا کرده‌اند که بر مبنای آن قرار شده است از رویکردهای تکنولوژیک این شرکت برای بهبود عملکرد بازیافت و مدیریت ضایعات بهره گرفته شود. در واقع برنامه‌ریزان دنور در نظر دارند کارآمدی بازیافت پسماندهای جامد شهر را از طریق هوشمندسازی خودروهای مخصوص حمل آن‌ها با بسترهای نرم‌افزار روبیکن بهبود ببخشند و از این طریق امکان دیجیتالی کردن انجام تمام فرآیندهای مربوطه نظیر جمع‌آوری، تفکیک و بازیافت را فراهم بیاورند.

هوشمندسازی مدیریت و بازیافت پسماندها در دنور

بستر نرم‌افزار ارائه شده توسط روبیکن از طریق تغییر ردیابی پسماندهای شهری به وسیله نقشه‌های کاغذی و تبدیل آن به نقشه‌های دیجیتالی تسهیل عملیات را برای رانندگان به ارمغان می‌آورد، ضمن این‌که امکان دسترسی به داده‌های زمان واقعی را در مورد تمام مراحل ردیابی، جمع‌آوری، تفکیک و پسماند برای مدیران شهر در مرکز پردازش داده‌ها ممکن می‌کند. جالب است بدانید که هر زمان، تغییری در مسیرهای تردد خودروهای حمل پسماند شهر توسط برنامه‌ریزان صورت بگیرد، تمام جزئیات مرتبط با آن در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد و نقشه آنلاین به‌روز می‌شود که این امر به سهم خود، نیاز به پیمودن مسیرهای اضافی را برای انجام امور مربوطه به صفر می‌رساند.

افرادی که در مرکز پردازش داده‌ها مشغول به فعالیت هستند نیز می‌توانند از طریق تجزیه و تحلیل تمام اطلاعات دریافتی، در صورت ایجاد هر گونه مشکل، بهترین و سریع‌ترین واکنش را انجام دهند و از این طریق، کارآمدی خدمات را بهبود ببخشند.

کد خبر 667261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.