اختصاص پارکینگ و اتوبوس رایگان ویژه اهداکنندگان خون

شهردار گرگان از بهره‌برداری از پارکینگ رایگان و اختصاص اتوبوس ویژه برای اهداکنندگان خون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز _ چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در آئین تجلیل از اهداکنندگان خون استان گلستان ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند اهداکنندگان خون، اظهار کرد: اهداکنندگان خون جایگاه ویژه‌ای دارند و آنچه که قیمت ندارد جان و خون مردم است.

وی با اشاره به تعاملات و همکاری شهرداری و اداره کل انتقال خون، افزود: بهره‌برداری از پارکینگ رایگان مجتمع تجاری هیرکانی و اختصاص اتوبوس ویژه اهداکننده خون به زودی انجام خواهد شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: حس ایثار و مهربانی اهداکنندگان خون تأثیر بسزایی در کمک و جان بخشی به بیماران نیازمند اتاق عمل دارد.

سیدالنگی ادامه داد: توجه به مسئولیت اجتماعی که به عنوان یک کلیدواژه مورد استفاده قرار می‌گیرد در کمک داوطلبانه و ایثار به همنوعان تداعی و ماندگار می‌شود.

وی تصریح کرد: وجود ۲۰۰ خیر در شهر برای اهدای خون که ۷۵ نفر از آنها در سطح کشور برتر هستند نشانگر این است که در این شهر افرادی هستند که با روحیه ایثارگری، خالصانه و داوطلبانه از کمک به شهروندان دیگر دریغ نمی‌کنند.

شهردار گرگان گفت: اهداکنندگان با امید به زندگی به بیماران، به رفع دغدغه آنها کمک شایانی می‌کنند و اهدای خون به عنوان باقیات الصّالحات در پرونده زندگی افراد ثبت می‌شود.

کد خبر 667181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.