پروژه خیابان سردار شهید کشوری تعیین تکلیف می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: پروژه خیابان سردار شهید کشوری باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدابوذر میرنیام امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در حاشیه نوزدهمین جلسه کمیسیون عمران و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به پیگیری‌ها برای به نتیجه رسیدن پروژه خیابان شهید کشوری حد فاصل میدان شهیدان کاظمینی تا خیابان حافظ غربی اظهار کرد: در این جلسه با حضور سرپرست شهرداری و اعضای این کمیسیون مقرر شد باقی‌مانده املاک مسیر آزادسازی این خیابان تا پایان شهریورماه تعیین تکلیف شود.

وی از آغاز زیرسازی فاز انتهایی این خیابان خبر داد و تصریح کرد: مراحل زیرسازی این محور از محل اتصال خیابان حافظ غربی تا چهارراه شهید سروری با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر شهرضا تأکید کرد: یکی از مطالبات مردمی توجه به مبلمان شهری و زیباسازی محیط شهر با المان‌های مرتبط با بافت و فرهنگ شهر تاریخی و فرهنگی شهرضا است که مصوب شد جلسات تخصصی در این حوزه برگزار شود و تا پایان سال شاهد اتفاقات ویژه‌ای در حوزه زیباسازی باشیم.

کد خبر 667160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.