درصدد اجرای ادامه طرح کمربندی ۱۵ خرداد هستیم

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت اجرای ادامه طرح کمربندی ۱۵ خردادگفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بوعلی‌سینا به کمربندی ۱۵ خرداد نیاز به آزادسازی خیابان بوعلی‌سینا دارد که شهرداری از چهار ماه گذشته به آن ورود کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در نشست احداث تقاطع‌ها در شهرکرد با اشاره به پیگیری احداث تقاطع‌های غیرهمسطح شهر اظهار کرد: احداث سه تقاطع غیرهمسطح در میدان معلم، تقاطع بوعلی‌سینا به کمربندی جنوب و تقاطع طالقانی به کاشانی توسط شهرداری در برنامه کاری قرار دارد.

وی افزود: مطالعات این سه پروژه از شهریورماه سال گذشته آغاز شده است و با پیگیری‌های مستمر اردیبهشت‌ماه سال جاری به اتمام رسید.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه شهرداری درصدد اجرای ادامه طرح کمربندی ۱۵ خرداد است، خاطرنشان کرد: با نظر شورای اسلامی شهر، اجرای تقاطع میدان معلم از اولویت کاری خارج شد و اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بوعلی‌سینا به کمربندی ۱۵ خرداد نیاز به آزادسازی خیابان بوعلی‌سینا دارد که شهرداری از چهار ماه گذشته به آن ورود کرده است.

واحدیان اضافه کرد: بخشی از مسیر با توافق مالکان و سایر آن به صورت تملک انجام می‌شود و پس از آزادسازی، اقدامات لازم برای احداث تقاطع انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تقاطع آیت‌الله طالقانی به سمت آیت‌الله کاشانی اردیبهشت‌ماه سال جاری به تصویب شورای ترافیک شهرستان و استان رسید که فاز نخست مطالعات این پروژه انجام شده و فاز دوم مطالعات و تهیه نقشه‌های اجرایی در حال آماده‌سازی است.

شهردار شهرکرد گفت: همزمان شهرداری درصدد برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های مختلف تاسیساتی نسبت به تعیین تکلیف منصوبات تأسیسات در محل پروژه و آماده‌سازی طرح ترافیکی موقت در اطراف طرح است، در این راستا اصلاح هندسی میدان آیت‌الله دهکردی، عقب‌نشینی خیابان فردوسی شمالی حدفاصل میدان آیت‌الله دهکردی به سمت صداوسیما، احداث کمربندی‌های شمالی و تکمیل جاده سلامت نیز در حال انجام است، لذا پس از تعیین تکلیف این موارد و انعقاد قرارداد، عملیات اجرایی به سرعت آغاز خواهد شد.

کد خبر 667118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.