اعلام زمان آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + جزئیات

آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲، دوازدهم مردادماه به‌منظور استخدام ۲۲ هزار دبیر برگزار می‌شود که در این راستا وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد ثبت‌نام آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسئولان ذی‌ربط در وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش جزئیات برگزاری آزمون دبیری آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ را در مصاحبه‌های اخیر خود اطلاع‌رسانی کردند.

رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره شهریه مدارس دولتی اظهار کرد: مدارس دولتی اجازه دریافت وجه در ازای ثبت‌نام ندارند.

وی افزود: نتیجه آزمون استخدامی ابتدایی مشخص شده است و تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دوازدهم مردادماه آزمونی برای استخدام ۲۲ هزار دبیر برگزار خواهیم کرد که ثبت‌نام آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و برگزاری آزمون دبیری ۱۴۰۲

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور درباره زمان اعلام نتایج آزمون آموزگاری آموزش و پرورش اظهار کرد: این آزمون در موعد مقرر برگزار شد و نتایج آزمون باید تبدیل به نمره تراز شود. برای اعلام نمره تراز و رتبه‌بندی نیازمند ضریب کشوری هستیم، چرا که مناطق مختلف کشور ضریب متفاوتی بر اساس شرایط مختلف دارند که این ضرایب از وزارت کشور به ما منتقل می‌شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وی افزود: به احتمال خیلی زیاد در صورتی‌که مشکل خاصی وجود نداشته باشد، نتایج آزمون آموزگاری تا ۱۰ روز آینده اعلام خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه آزمون دبیری

رئیس سازمان سنجش کشور درباره زمان انتشار دفترچه آزمون دبیری خاطرنشان کرد: در این رابطه نیز جلسه‌ای داشتیم و هماهنگی‌ها برای اعلام روز امتحان، دوره ثبت‌نام و دفترچه مشاغل ظرف دو روز آینده با تمام جزئیات اعلام می‌‎شود.

کد خبر 667084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.