پروژه حلقه حفاظتی در منطقه ۶ طی ۸ ماه احداث می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: احداث بخشی از مسیر حلقه حفاظتی در منطقه شش امروز از کیلومتر ۶۵.۱ تا ۶۸.۲ با حدود ۳۱۰۰ متر طول و ۶۵ میلیارد تومان اعتبار، طی هشت‌ماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر کشاورزراد امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در حاشیه آئین کلنگ‌زنی و آغاز احداث مسیر حلقه چهارم حفاظتی از کیلومتر ۶۵.۱ تا ۶۸.۲ در منطقه شش شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از تأکیدات شورای ششم شهر در اصفهان احداث حلقه حفاظتی رینگ چهارم است و نقطه شروع این حلقه از کارخانه قند (تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی) به سمت شمال به طول ۷۸ کیلومتر است.

وی افزود: ۴۵ کیلومتر از طول ۷۸ کیلومتری حلقه چهارم حفاظتی در محدوده شهر و در مناطق مختلف اصفهان قرار دارد، البته بیشترین طول مسیر این حلقه در منطقه شش شهرداری قرار دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: احداث بخشی از مسیر حلقه حفاظتی در منطقه شش امروز از کیلومتر ۶۵.۱ تا ۶۸.۲ با حدود ۳۱۰۰ متر طول با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد؛ در این راستا طی سه هفته اخیر پروژه تجهیز و مجوزها از شورای حمل‌ونقل ترافیک استان و اداره راهداری دریافت شده است.

وی با بیان اینکه زمان اجرای این پروژه هشت‌ماهه است، خاطرنشان کرد: امسال این طول مسیر حلقه چهارم حفاظتی تعریض و پس از تکمیل این قسمت، ادامه آن به سمت سپاهان‌شهر و پل راهداران انجام می‌شود.

کشاورز راد افزود: از کیلومتر صفر تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی تا کیلومتر هشت به دولت‌آباد وصل می‌شود، کیلومتر چهار تا هشت این پروژه انجام شده و پیشرفت صددرصد فیزیکی دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه کیلومتر ۲.۵ تا چهارم رینگ حفاظتی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: عملیات آزادسازی و اجرایی کیلومتر ۴۰۰ که در منطقه ۱۵ واقع شده است تا کیلومتر ۲.۵ نیز در شش ماهه نخست سال جاری به‌صورت همزمان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اولویت بعدی مدیریت شهری درخصوص رینگ، تکمیل آن از تقاطع غیرهمسطح اتوبان ذوب‌آهن به سمت شهر ابریشم است، در این راستا هماهنگی با مجموعه ارتش انجام می‌شود تا پس از آزادسازی از سوی ارتش، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

کد خبر 667068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.