نقشه تبلیغی جمعیت باید در همدان تهیه شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تهیه نقشه تبلیغی جمعیت امری ضروری است، گفت: این طرح می تواند در حوزه تعیین وظیفه سازمان‌ها برای تبلیغ جوانی جمعیت نقش موثری ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شهابی‌نیا امروز_چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: تهیه نقشه تبلیغی جمعیت امری ضروری است و این طرح می‌تواند در حوزه تعیین وظیفه سازمان‌ها برای تبلیغ جوانی جمعیت نقش مؤثری ایفا کند.

وی افزود: تبلیغات مهمترین مسئله در تحقق طرح جوانی جمعیت است و تشویق و ترغیب مردم در این زمینه نیازمند تبلیغات هدفمند و گسترده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تبلیغات باید تداوم داشته و مستمر باشد، گفت: اطلاع‌رسانی سازمان‌ها از اقدامات انجام شده در زمینه طرح جوانی جمعیت بسیار ضعیف است و دستگاه‌های اجرایی اقدامات و عملکرد خود را اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

وی در خصوص طرح نقشه جوانی جمعیت برای دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: شهرداری لازم است بر اساس وظیفه و تکلیفی که دارد، برنامه‌های خود را تدوین کرده و به شورا ارائه دهد.

کد خبر 667067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.