زمان سرمربیگری قاسم حدادی‌فر فرا رسیده است!

پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر مسئولان باشگاه بخواهند در خصوص انتخاب سرمربی از پیشکسوتان تیم مشاوره بگیرند باید بگوییم دیگر زمان برای سرمربیگری قاسم حدادی‌فر فرا رسیده است.

محمد باقر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت سال گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم فوتبال ذوب‌آهن سال گذشته نسبت به هزینه‌ها و نفراتی که داشت جایگاه نسبتاً خوبی به دست آورد، اما اگر در بحث فنی و روانشناسی بیشتر کار می‌کردند، می‌توانستند جایگاه بهتری داشته باشند. برای چند بازی کارشناس مسابقات این تیم بودم که نوسان زیادی داشتند و در حفظ ثبات تیمی به مشکل خورده بودند.

وی ادامه داد: باتوجه به مشکلات ذوب‌آهن در زمینه مالی برای جلوگیری از هزینه‌های زیاد می‌توانند از بازیکنان جوان و مربیان بومی در تیم استفاده کنند. بازیکنی مانند قاسم حدادی‌فر به خاطر ذوب‌آهن پیشنهاد تیم‌های استقلال، پرسپولیس و قطر را قبول نکرد و به دلیل علاقه به ذوب‌آهن قید پول بیشتر و دعوت شدن به تیم ملی را زد.

پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه ذوب‌آهن نمی‌تواند مبلغی که سال گذشته برای تیم فوتبال خود در نظر گرفته بود را امسال هم در نظر بگیرد، تصریح کرد: همه تیم‌ها مانند سپاهان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هزینه بیشتری در نظر گرفتند و قراردادهای بالایی می‌بندند که ذوبی‌ها نمی‌توانند مانند سال گذشته برای فصل جدید هزینه کنند و باید با تورم جلو بروند.

صادقی افزود: گاندوها اگر برای فصل جدید بخواهند یک مربی جوان و تازه کار را هم بیاورند باید افزایش بودجه داشته باشند و سرمربی خود را حمایت کنند.

وی با اشاره بر اینکه وقتی سرمربی از دل خود باشگاه باشد برد و باخت تیم اهمیت بیشتری برای آن فرد دارد، گفت: فردی که در زمان بازی خود را به باشگاه ثابت کرده است، در زمان مربیگری لیاقت دارد در آن باشگاه باشد و قطعاً تاثیر گذار خواهد بود زیرا بازیکن جوان غیرت و تعصب را از مربی خود یاد می‌گیرد.

پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: اگر مسئولان باشگاه بخواهند در خصوص انتخاب سرمربی از پیشکسوتان تیم مشاوره بگیرند باید بگوییم دیگر زمان برای سرمربیگری قاسم حدادی‌فر فرا رسیده است.

کد خبر 666913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.