محموله ۲ میلیاردی عطر و ادکلن‌های قاچاق، توقیف شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله عطر و ادکلن خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژوپارس مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و در نتیجه موفق به کشف ۴۸۰ عدد عطر و ادکلن خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را دو میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری توقیف، یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است. شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 666259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.