سرعت و کیفیت دو الزام مهم در روند اجرای پروژه مسکن ملی است

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه مسکن ملی مسکن، گفت: باید تلاش کنیم پروژه‌های ساخت مسکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد و هرچه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۲۸۰ واحدی طرح مسکن ملی سنقر و کلیایی که با حضور حجت الاسلام حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی، معاونان استاندار و فرماندار سنقر برگزار شد، اظهار کرد: مسکن یکی از نیازهای جدی مردم بوده و یکی از وعده‌های دولت تأمین مسکن مناسب برای مردم است.

وی سرعت و کیفیت را یک الزام مهم در روند ساخت پروژه مسکن ملی دانست و افزود: باید تلاش کنیم پروژه‌های ساخت مسکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسند و هرچه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرند.

استاندار کرمانشاه تلاش برای کاهش سهم آورده مردم در طرح نهضت ملی را یک اولویت کاری برای مدیران دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری سنقر با لحاظ تخفیف‌های مناسب و پایین آوردن هزینه‌های آماده‌سازی به کاهش قیمت تمام شده این طرح کمک می‌کند که قابل تقدیر است.

صحرایی اضافه کرد: تاکنون ١٣ هکتار از اراضی مورد نیاز برای تأمین ٢٨٠ واحد مسکونی در قالب ١۴٠ پلاک تأمین شده و در مرحله صدور پروانه ساخت است، به منظور تأمین مسکن سایر متقاضیان نیز حدود ١۵٠ هکتار زمین در نظر گرفته شده است که در مرحله تغییر کاربری و انتقال سند مالکیت قرار دارد.

کد خبر 665952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.