اطلاع‌رسانی رویدادها و مراسم شهری با راه‌اندازی سامانه جدید شهرداری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی سامانه «رویدادهای شهر» برای اطلاع شهروندان از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد.

وحید پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت توسعه ابعاد خدمات‌رسانی شهرداری اظهار کرد: سامانه ثبت رویدادهای شهر با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی همچون مراسم مذهبی، برنامه‌های افتتاحیه، جشن‌ها و جشنواره‌های شهری و اعلام زمان برگزاری آن به شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به برگزاری مراسم مختلف در ایام سال و پیگیری شهروندان برای مشارکت و شرکت در آن، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، زیرسامانه ثبت رویدادهای شهری را با هدف ارتقای ارتباط با شهروندان در سامانه «سمنان من» راه‌اندازی کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان درباره قابلیت‌های ویژه این سامانه خاطرنشان کرد: این سامانه به عنوان یکی از زیرسامانه‌های «سمنان من» و سامانه «مدیریت منابع سازمانی شهرداری سمنان» است که با هدف اطلاع‌رسانی دقیق رویدادها و مراسم مختلف شهری به شهروندان، طراحی و راه‌اندازی شده است.

پرویزی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، با توجه به علایق و برنامه‌ریزی خود برای شرکت در این برنامه‌ها با انتخاب رویداد مورد نظر و فعال‌سازی گزینه یادآوری، از زمان اجرای برنامه به صورت پیامکی مطلع شوند.

کد خبر 665526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.