بزرگراه آقابابایی چه زمانی بازگشایی می‌شود؟

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان مسیرهای جایگزین محور جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی را تشریح کرد و از زمان بازگشایی آن خبر داد.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شکستگی لوله فاضلاب در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی، منجر به اعمال محدودیت ترافیکی در روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه شده است.

وی با اشاره به حضور عوامل امدادی در محل حادثه و استمرار انجام عملیات عمرانی به منظور ترمیم لوله افزود: با توجه به موقعیت پل تمدن و بار سنگین ترافیکی مسیر جنوب به شمال، محدودیت‌های ترافیکی کامل از سمت پل اطشاران برقرار و مسیر عرض بزرگراه به صورت کامل مسدود شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به مسیرهای جایگزین به منظور تردد شهروندان، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از خیابان‌های موازی این مسیر از جمله خیابان خواجه عمید، آذر بیگدلی، پروین و سروش استفاده کنند.

وی ادامه داد: افرادی که از ضلع شرقی به اصفهان وارد می‌شوند می‌توانند از کمربندی شرق استفاده کنند و شهروندانی که قصد عزیمت از جنوب به شمال شهر دارند، می‌توانند مسیر خود را از کمربندی شرق به سمت بزرگراه اردستانی و چمران ادامه دهند تا به مقصد برسند.

سرهنگ مولوی ضمن تشکر از همکاری شهروندان با عوامل پلیس راهور و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌های انجام شده، مسیر مذکور تا پایان امروز بازگشایی و به محض بازگشایی، اطلاع‌رسانی‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 665510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.