آخرین جزئیات حادثه اتوبان آقابابایی + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به مسدودی در عرض جنوب به شمال اتوبان آقابابایی، گفت: مقرر شده مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دستگاه‌های مرتبط استان تا پایان امشب، ایمن‌سازی محل حادثه را به اتمام برسانند.

شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره بازدید میدانی طی امروز از محل حادثه ایجاد حفره اتوبان آقابابایی، اظهار کرد: در حال حاضر سطح لوله ۵۰۰ میلی‌متری انتقال فاضلاب اتوبان شهید آقابابایی که در عمق ۱۲ متری زمین بوده، باز شده است.

وی ادامه داد: مقرر شده که شهرداری منطقه و سازمان آتش‌نشانی اصفهان با افزایش اکیپ‌ها و نیروهای خدمات‌رسان طی بهره‌مندی از ماشین‌آلات شرکت آب و فاضلاب در محل حادثه به منظور تخلیه هرچه سریع‌تر فاضلاب اقدامات لازم را اجرایی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه هم اکنون محور عرض جنوب به شمال اتوبان آقابابایی مسدود است و با حضور پلیس راهور از شب گذشته، ترافیک‌ها به خیابان‌های اطراف منتقل شده است، افزود: رانندگان برای عبور و مرور از مسیرهای جایگزین و کنارگذر از جمله خیابان‌های خواجه عمید، پروین و آذر بیگدلی استفاده می‌کنند، عبور کامیون در این محور ممنوع اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از شب گذشته حفره‌ای به دلیل گسست زیر خط لوله ۵۰۰ میلی‌متری انتقال فاضلاب اتوبان شهید آقابابایی در عمق ۱۲ متری زمین ایجاد شده است و تمام عوامل از جمله شهرداری منطقه، آتش‌نشانی، پلیس راهور، شرکت آب و فاضلاب و تیم‌های امدادی از همان لحظات ابتدایی در محل حادثه حضور داشته‌اند و با استفاده از پمپ‌های مکش و لجن‌کش عملیات تخلیه فاضلاب در حال انجام است تا با تعویض لوله انتقال فاضلاب، استحکام‌بخشی و ایمن‌سازی مسیر اجرایی شود.

آخرین جزئیات حادثه اتوبان آقابابایی + عکس

آخرین جزئیات حادثه اتوبان آقابابایی + عکس

آخرین جزئیات حادثه اتوبان آقابابایی + عکس

کد خبر 665356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.