از بازیکنان خارجی نمی‌توان توقع زیادی داشت/مقابل الریان تحت تاثیر جو بازی بودیم

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: مقابل الریان قطر تحت تاثیر جو بازی قرار گرفته بودیم و فشاری روی بازیکنان تیم ما به خصوص من بود که نتوانستیم بازی خودمان را نشان دهیم. بدشانسی آوردیم و بازی اول را بدشروع کردیم و به آنها باختیم که امکان دارد برای صعود از گروه به مشکل بخوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال سپاهان ایران و نماینده عمان از ساعت ۱۸ بعد از ظهر امروز _دوشنبه پانزدهم خردادماه _ درچارچوب آخرین بازی روز چهارم بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) در سالن ۲۵ آبان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

سپاهانی‌ها در بازی نخست این رقابت‌ها مقابل الریان قطر به میدان رفتند که با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ بازی را واگذار کردند. طلایی پوشان دربازی دوم خود در جام باشگاه‌های هندبال آسیا برابر الکاظمه کویت صف آرایی کردند و با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به پیروزی رسیدند. شاگردان وویویچ با یک پیروزی و یک شکست در رده چهارم جدول گروه A این رقابت‌ها جای گرفتند.

افشین صادقی بازیکن تیم هندبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با دیدار سپاهان و الکاظمه کویت، اظهار کرد: به دلیل اینکه سال گذشته در کشور کویت بازی می‌کردم، شناخت خوبی از الکاظمه داشتم و توانستیم این تیم را شکست دهیم. این تیم از چهار بازیکن حرفه‌ای برخوردار بود که دو نفر از آن‌ها در لیگ کویت بازی می‌کنند و دو نفر دیگر هم بازیکن خارجی هستند.

وی ادامه داد: سطح جام باشگاه‌های هندبال آسیا بالا است و الکاظمه هم تیم خوبی دارد که برای شکست ما پا به میدان گذاشتند تا به مرحله بعد صعود کنند، اما این اجازه را به آن‌ها ندادیم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در خصوص شکست مقابل الریان قطر، تصریح کرد: مقابل الریان قطر تحت تاثیر جو بازی قرار گرفته بودیم و فشار بدی روی بازیکنانمان به خصوص من بود که نتوانستیم بازی خودمان را نشان دهیم. بدشانسی آوردیم و بازی اول را بدشروع کردیم و به الریان قطر باختیم که امکان دارد برای صعود از گروه به مشکل بخوریم.

صادقی اضافه کرد: برای صعود باید نتیجه بازی الکاظمه و الریان مشخص شود که امیدوارم بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. اگر الریان موفق شود الکاظمه را ببرد قطعاً از مرحله گروهی صعود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در بازی با الکاظمه لطف خدا شامل حال من شد و به عنوان برترین بازیکن معرفی شدم، گفت: این اتفاق به خاطر تلاش همه بازیکنان تیم بود که از آن‌ها تشکر می‌کنم. در بازی اول از خودم راضی نبودم و عملکرد خوبی نداشتم، فشار بازی روی من بود که نتوانستم خوب ظاهر شوم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی سپاهان، اظهار کرد: نمی‌توانیم از این سه بازیکن خارجی توقع زیادی داشته باشیم و از آن‌ها بخواهیم در هر مسابقه ده تا پانزده گل بزنند و تیم را سه نفری به مرحله بعد ببرند. این سه بازیکن برای کمک آمدند و در بازی با الکاظمه خودشان هم به من گفتند که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا برنده بازی باشیم، آن‌ها به اندازه خود تلاش می‌کنند، امیدوارم به کمک خود ادامه دهند تا از گروه صعود کنیم.

کد خبر 665328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.