توقیف ۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از توقیف دو دستگاه اتوبوس حامل سه میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به دو دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس‌ها پرداخته و در نتیجه موفق شدند چهار دستگاه ماشین‌لباسشویی، یک دستگاه کولر گازی، یک دستگاه موتورسیکلت و تعدادی لوازم یدکی خودرو که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را سه میلیارد ریال ارزیابی کردند، گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید ملی و اقتصاد کلان کشور، اضافه کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 665135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.