جانمایی قطعه ویژه اهداکنندگان عضو در آرامستان خرم‌آباد به کجا رسید؟

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: قرار است در آرامستان جدید شهر قطعه‌ای برای اهدا کنندگان عضو جانمایی شود، از این موضوع استقبال می‌کنم، اما در حال حاضر با مشکل کمبود زمین برای توسعه قبرستان فعلی شهر مواجه هستیم.

مهرداد علی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمبود زمین در آرامستان خرم‌آباد موجب شده است تا اهداکنندگان عضو در این شهر قطعه‌ای به نام خودشان نداشته باشند.

وی افزود: اختصاص قطعه‌ای در آرامستان خرم‌آباد به نام اهداکنندگان عضو، دی ماه ۱۴۰۰ در دیدار رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان مطرح شد، اما این مصوبه به دلیل کمبود زمین و پیگیری نکردن با گذشت بیش از یک سال هنوز اجرایی نشده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: قرار است در آرامستان جدید شهر قطعه‌ای برای اهدا کنندگان عضو جانمایی شود، از این موضوع استقبال می‌کنم، اما در حال حاضر مشکل زمین برای احداث قبرستان داریم و معابری که هم‌اکنون زیرسازی و عملیات آسفالت در آنها انجام می‌شود قطعه عمومی است و امسال اشباع خواهد شد.

علی‌پناه تصریح کرد: در حال رایزنی با سازمان منابع طبیعی هستیم، موضوع زمین برای قبرستان جدید را مطرح کرده‌ایم و پیگیر ایجاد قطعه اهداکنندگان عضو در آرامستان جدید خواهم بود، طی جلسه‌ای که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خواهیم داشت از آنها قول ایجاد این قطعه را خواهیم گرفت.

وی گفت: در حال حاضر زمین در آرامستان فعلی موجود نیست، اما در قبرستان جدیدی که در حال پیگیری برای ایجاد آن هستیم، این موضوع بررسی خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد با اشاره به کمبود زمین در آرامستان فعلی شهر، گفت: این سازمان حتی به اداره فرهنگ و ارشاد و اداره ورزش و جوانان نیز نامه نوشته و اعلام کرده است که در حال حاضر نمی‌توانیم قطعه ویژه‌ای برای هنرمندان داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، خرم‌آباد از معدود شهرهایی است که آرامستان آن در داخل بافت شهر قرار دارد.

کد خبر 664527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.