خبرهای خوب برای ساکنان منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پروژه اتصال خیابان سپاس به زرین، در شهرک امیرکبیر که پایان سال گذشته کلنگ‌زنی شد، تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات عمرانی انجام شده منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیار خوبی در منطقه ۱۲، به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اقدامات شاخصی در حوزه فرهنگی و خدمات شهری انجام شده است، افزود: جشن‌ها وبرنامه‌های زیادی در مناسبت‌های مذهبی برگزار کردیم که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های ۱۴۰۲ این منطقه تصریح کرد: پروژه مشارکتی مجتمع بزرگ اداری و تجاری در میدان شهید علیخانی حدود دو ماه آینده مورد بهره‌برداری و در اختیار شهروندان منطقه ۱۲ قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه اتصال خیابان سپاس به زرین، در شهرک امیرکبیر که پایان سال گذشته کلنگ‌زنی شد، تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: زمین ورزشی در محله مهدیه که مورد نیاز مردم بود، در راستای محله‌محوری ساخته شد که به‌زودی افتتاح خواهد شد.

رسالت با بیان اینکه پیاده‌روسازی‌های ضلع شمالی خیابان بهارستان آغاز شده است و تا حدود دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

کد خبر 664371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.