نصب سرعتکاه‌های استاندارد در ۲ بلوار اصلی شهر

شهردار قزوین گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد، عملیات نصب سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد در بلوار شهید صیادشیرازی و بلوار شهید چگینی انجام شده است و این عملیات در سطح شهر تداوم دارد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرمت جداول فرسوده در خیابان نیروی زمینی واقع در ناحیه مینودر قزوین به سرعت در حال اجرا است.

وی افزود: این اقدام بنا بر درخواست شهروندان و با هدف ارتقای سیمای منظر شهر و هدایت مناسب آب‌های سطحی در دستور کار قرار دارد.

شهردار قزوین با اشاره به نشست بررسی مشکلات تاکسی‌های خطی درون‌شهری ناوگان تاکسیرانی، خاطرنشان کرد: تقاضا برای نصب سایه‌بان در بعضی ایستگاه‌ها، معضل مسافربرهای شخصی، ترمیم آسفالت بعضی از خطوط، ترمیم خط‌کشی و ایجاد علائم ترافیکی در بعضی از ایستگاه‌ها از مشکلات نمایندگان خطوط درون‌شهری است که مقرر شد درخواست‌ها برای تحقق به دقت پیگیری شود.

صباغی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین دارای ۲۸ خط درون‌شهری است و حدود ۵۶۰ دستگاه تاکسی در این خطوط مشغول فعالیت هستند و در آینده نزدیک نشست بررسی مشکلات خطوط روستایی (برون‌شهری) ناوگان تاکسیرانی با حضور نمایندگان آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی از پایان عملیات آماده‌سازی بستر حاشیه بلوار شهید چگینی خبر داد و تاکید کرد: عملیات خاک‌ریزی، تسطیح و آماده‌سازی بستر حاشیه غربی بلوار شهید چگینی به منظور توسعه فضای سبز در این بلوار انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت و مرمت معابر در ناحیه مینودر ادامه دارد، گفت: در این نوبت ترانشه‌های بلوار بسیج واقع در محله کوثر ترمیم شد و اردیبهشت‌ماه امسال بیش از ۲۲۰ مترمربع لکه‌گیری آسفالت در این ناحیه انجام شده است.

صباغی با بیان اینکه جدول‌گذاری در پروژه پیاده‌روسازی بلوار سیدالشهدا در ناحیه مینودر با هدف افزایش سرانه فضای سبز و تردد آسان شهروندان در دستور کار است، گفت: عملیات احداث سرعت‌کاه‌های آسفالتی استاندارد در سطح شهر تداوم دارد.

وی افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد، عملیات نصب سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد به صورت hump در بلوار شهید صیادشیرازی و بلوار شهید چگینی انجام شده است.

شهردار قزوین اظهار کرد: نخاله‌برداری و پاکسازی معابر در خیابان نرگس واقع در ناحیه مهدیه به منظور رعایت بهداشت در محلات و زیبایی بصری چهره شهر در دستور کار مدیریت شهری است.

کد خبر 663981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.