عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم خردادماه

در این بسته خبری از تصویب طرح جامع ترافیک شهرکرد در انتظار مصوبه وزارت کشور تا خلع ید پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی و آغاز احداث پنج پارکینگ عمومی در تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی خلع ید شد

حمید کریمی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج گفت: پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی به علت عدم پرداخت اجاره و همچنین سایر تعهدات نسبت به شهرداری با حکم دستگاه قضا خلع شد.

ساخت ۵ پارکینگ عمومی در تهران کلید خورد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در پایتخت در نظر گرفتیم، گفت: از این میزان عملیات احداث پنج موقعیت آغاز شده است.

تصویب طرح جامع ترافیک شهرکرد در انتظار مصوبه وزارت کشور است

محمد حسین واحدیان، شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم رفع مشکل ترافیک در شهر گفت: تصویب طرح جامع ترافیک شهرکرد به‌عنوان مهم‌ترین نیاز مرکز استان به‌ویژه در هسته مرکزی شهر در انتظار مصوبه وزارت کشور است.

نجات مادر سبزواری و فرزندانش از آتش‌سوزی منزل

محمد همتی، مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: بروز آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی این شهر منجر به گرفتاری یک مادر و ۲ فرزندش شده بود که سحرگاه امروز با تلاش مأموران آتش‌نشانی، حادثه‌دیدگان نجات یافتند.

۲۵ میلیارد ریال برای بهسازی کانال دفع آب‌های سطحی دیلم اختصاص یافت

ایوب ترکزاده، شهردار بندر دیلم استان بوشهر گفت: ۲۵ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای پروژه بهسازی و اصلاح کانال و کانیوهای دفع آب‌های سطحی کوچه‌های این شهر اختصاص یافت.

بهبود زیرساخت‌های شهری در اردکان / تلاش برای پویایی بافت تاریخی شهر

احمدرضا متالهی، شهردار اردکان با بیان اینکه اردکان از بسیاری از زیرساخت‌های شهری نظیر میدان میوه و تره بار بی‌بهره است، گفت: با رایزنی با سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر، در صدد ایجاد این زیرساخت‌ها هستیم.

کد خبر 663701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.