هیئت‌ امنای میدان امام علی (ع) تشکیل شد

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از تشکیل هیئت امنای میدان امام علی (ع) به‌منظور طرح مشکلات بازاریان به مسئولان شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدباقر کلاهدوزان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم پیگیری مشکلات مربوط به بازار و بازاریان و ازهم‌گسیختگی طرح مشکلات است، اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده شهرداری در مسائل اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی، سیاسی، کالبدی، فرهنگی به این نتیجه رسید که برای رفع مشکلات کسبه بازارها و پیرامون آن باید جمعی تشکیل شود تا مطالبات خود را به شهرداری، اصناف، سازمان میراث فرهنگی، دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های خدماتی و تاسیساتی برساند.

وی افزود: ساماندهی و نظارت بر بازاریان و کسبه میدان امام علی (ع) نیاز به یک جمع منسجم از جنس خود کسبه داشت تا به عنوان نماینده مشکلات را به نمایندگی از سایر بازاریان مطرح کنند که به همین منظور هیئت امنای میدان امام علی (ع) تشکیل شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس تعدادی از کسبه کاندیدای هیئت امنا شدند که از این تعداد پنج نفر با رأی اکثریت به عنوان ترکیب هیئت امنا میدان امام علی (ع) شناخته شدند.

وی ادامه داد: در گذشته رفع مسائل میدان امام علی (ع) و مغازه‌های پیرامون به صورت فردی یا ازهم‌گسیخته و بدون هماهنگی با دیگر نهادها مطرح می‌شد، اما از این پس مسائل به صورت دائم و ادواری جهت اثربخشی بیشتر به صورت منسجم از طریق نمایندگان منتخب میدان بیان می‌شود.

کلاهدوزان از تشکیل هیئت امنای بازار میدان امام (ره) در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به‌زودی هیئت امنایی با نظر شورای اسلامی شهر و استانداری اصفهان برای رفع مشکلات بازار بزرگ اصفهان تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایمنا، طبق نقشه بازار میدان امام علی (ع) بین ۸۰ تا ۱۰۰ کسبه در میدان امام علی (ع) فعال هستند.

کد خبر 663696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.