نظرات رئیس کارخانه در انتخاب سرمربی لحاظ می‌شود/ کمالوند و هاشمیان در بین گزینه‌ها نیستند!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر به غیر از مهدی تارتار گزینه‌ دیگری وجود ندارد، ابتدا باید براساس استراتژی کارخانه و باشگاه موضوعات را تدوین کنیم تا در هیئت‌مدیره بتوانیم به جمع‌بندی نهایی برسیم. هم‌اکنون و با وجود اتمام قرارداد کادر فنی هنوز هم مهدی تارتار سرمربی تیم شناخته می‌شود.

علیرضا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ذوب‌آهن در فصل آینده اظهار کرد: در جلسات هیئت‌مدیره باشگاه هنوز به جمع بندی خاصی نرسیده‌ایم. درحالی که در برخی رسانه‌ها عنوان شده است امروز گزینه نهایی باشگاه اعلام می‌شود اما این خبر را تأیید نمی‌کنم و بیشتر گمانه‌زنی است. در خصوص انتخاب سرمربی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و این به دلیل تشکیل نشدن جلسات هیئت‌مدیره است. دراصل این اشخاص درگیر مسائل اداری کارخانه هستند و مشخص نیست این جلسه دقیقاً چه روزی برگزارخواهد شد.

وی افزود: چندین راهکار برای هیئت مدیره وجود دارد و به هیچ‌وجه نام شخص خاصی مطرح نبوده است. براساس استراتژی باشگاه تصمیم‌گیری نهایی به سمع و نظر رسانه‌ها خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن تصریح کرد: در حال حاضر به غیر از مهدی تارتار گزینه‌ای دیگری برای هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن وجود ندارد و ابتدا باید براساس استراتژی کارخانه و باشگاه موضوعات را تدوین کنیم تا در هیئت‌مدیره بتوانیم به جمع‌بندی نهایی برسیم. درحال حاضر و با وجود اتمام قرارداد کادر فنی، هنوز هم مهدی تارتار سرمربی تیم شناخته می‌شود و با وجود اینکه روزهای گذشته درباره پایان کار این مربی صحبت شده است، این موضوع صحت ندارد.

حدادی‌فر حتماً در باشگاه حفظ می‌شود

احسانی با اشاره به شایعاتی که درباره حضور قاسم حدادی‌فر روی نیمکت ذوب‌آهن مطرح شده است، اظهار کرد: حدادی‌فر یکی از سرمایه‌های باشگاه ذوب‌آهن است. او از هشت سالگی کار خود را در ذوب‌آهن آغاز کرده و در حال حاضر به مربیگری تیم رسیده است. به‌طور قطع او در مجموعه باشگاه حفظ می‌شود و مشخص نیست این جایگاه برای او در فصل آینده کجا خواهد بود. همه این موارد مشروط به جلسه هیئت مدیره است و باید ببینیم این جلسه چه خروجی‌ای دارد.

وی با تکذیب حضور فراز کمالوند و وحید هاشمیان در بین گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن در فصل آتی افزود: با وجود احترامی که برای این دو مربی قائل هستم اما مذاکراتی با آن‌ها نداشته‌ایم و در باشگاه حتی نام آنها هم مطرح نشده است. اگر جای دیگری مذاکراتیشده است از آن خبر ندارم اما می‌دانم که در هیئت مدیره صحبت از گزینه خاصی نبوده است.

نظرات رئیس کارخانه نیز در انتخاب سرمربی لحاظ می‌شود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم درنهایت چه روز معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: این بستگی به جلسه هیئت مدیره دارد و باید ببینیم چه روزی این جلسات تشکیل می‌شود. البته نظر رئیس کارخانه هم لحاظ می‌شود؛ او یک مدیر ورزشی و فوتبالی است و باید نظرات کوهی هم در نظر گرفته شود.

کد خبر 663643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.