حرم حضرت زینب (س) با مشارکت خوزستانی‌ها بازسازی شد

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: حرم حضرت زینب کبری (س) که در جریان هجوم تروریست‌های تکفیری آسیب‌های جدی دیده بود که با همت و پشتیبانی بانوان خوزستانی به طور کامل بازسازی و نوسازی شد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی اظهار کرد: حرم حضرت زینب کبری (س) که در جریان هجوم تروریست‌های تکفیری آسیب‌های جدی دیده بود که با همت و پشتیبانی شما بانوان خوزستانی به طور کامل بازسازی و نوسازی شد.

وی افزود: مردم استان خوزستان در کنار سایر استان‌ها عهده‌دار توسعه حرم امام حسین (ع) با ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) و توسعه حرم حضرت ابوالفضل (ع) با ساخت صحن ام البنین (س) هستند، از این رو پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات مقدسه در راستای رفاه و آسایش حال زائران در حال انجام است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان تصریح کرد: مردم استان خوزستان به‌ویژه بانوان و دختران ما اگر هر نفر در سال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در این کار پر خیر و برکت مشارکت کنند، بخش بزرگی از این پروژه‌ها به ویژه پروژه توسعه حرم امام حسین (ع) که با ساخت صحن عقیله بنی هاشم دست اقدام است به انجام می‌رسد.

وی درباره بازسازی نقاط آسیب دیده حرم عقیله بنی‌هاشم در سوریه، اضافه کرد: حرم حضرت زینب کبری (س) در جریان هجوم تروریست‌های تکفیری آسیب‌های جدی دیده بود که با همت و پشتیبانی شما بانوان خوزستانی و توسط استادکاران اعزامی از استان، این حرم مطهر به طور کامل بازسازی و نوسازی شد.

منبع: فارس

کد خبر 663468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.