«کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان برگزار خواهد شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: کنگره بانوان تأثیرگذار با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان اصفهانی در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مرضیه استکی اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت مردمی و بهره‌مندی از حضور زنان توانمند و پیشران استان، «کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کنگره توسط دفتر بانوان و خانواده استانداری اصفهان، با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف جامعه از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی، هنری، علمی و ورزشی برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان تصریح کرد: مراحل ابتدایی این طرح از تاریخ پانزدهم اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و بانوان می‌توانند از طریق لینک https://goharshad.assess.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: پایان مهلت ثبت‌نام کنگره زنان تأثیرگذار تا تاریخ پانزده خردادماه خواهد بود و ثبت‌نام برای عموم بانوان آزاد است. با توجه به اینکه خانواده‌محوری می‌تواند امتیاز محسوب شود، زنان خانه‌دار نیز می‌توانند در این کنگره ثبت‌نام کنند.

کد خبر 663253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.