زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، در ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی با مقیاس‌های مختلف نقاطی از استان‌های کرمان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۴:۱۱۰ روز گذشته _سه‌شنبه دوم خردادماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری بلوک در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۴۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۴ کیلومتری بلوک در استان کرمان و ۲۹ کیلومتری عنبرآباد در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۲۸.۳۴ عرض شمالی و ۵۷.۵۹ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه در دامغان استان سمنان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۱۹:۱۹ روز گذشته _سه‌شنبه دوم خردادماه_ زمین‌لرزه ۲.۸ ریشتری دامغان در استان سمنان را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و ۳۰ کیلومتری دامغان در استان سمنان و ۵۰ کیلومتری مجن در استان سمنان رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۶.۰۳ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۴.۶۴ درجه شرقی ثبت شده است.

«لنده» لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور شب گذشته _سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۲۳:۴۰ زلزله ۲.۹ ریشتری لنده در استان کهگیلویه‌وبویراحمد را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۳ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در هفت کیلومتری لنده در استان کهگیلویه‌وبویراحمد و ۱۸ کیلومتری دهدشت در استان کهگیلویه‌وبویراحمد رخ داده و در موقعیت ۳۰.۹۴ عرض شمالی و ۵۰.۴۹ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 663222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.