منچستریونایتد در پی ستاره ناراضی پاریسی‌ها

بر اساس گزارشی از فرانسه، منچستریونایتد در حال مذاکره برای جذب نیمار از پاری‌سن‌ژرمن است تا تابستان امسال او را به اولدترافورد بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه L'Equipe گزارش می‌دهد که چندین باشگاه لیگ برتری، با پاری‌سن‌ژرمن بر سر نیمار ، ستاره برزیلی وارد مذاکره شده‌اند و توافق با یونایتد از همه پیچیده‌تر است. پیش از این گزارش شده بود که نیوکاسل یکی از باشگاه‌هایی است که اشتیاق آوردن نیمار به انگلیس را دارد.

پاری‌سن‌ژرمن آماده فروش این بازیکن ۳۱ ساله در تابستان است و نیمار در فصلی که او و همبازی‌اش لیونل مسی بارها مورد انتقاد هواداران این باشگاه قرار گرفته‌اند، به طور جدی به فکر جدایی خواهد بود.

کاسمیرو، بازیکن ملی‌پوش برزیلی و دوست صمیمی نیمار، به یونایتد فشار می‌آورد تا بازیکن سابق بارسلونا را به اولترافورد بیاورد. شیاطین سرخ ترجیح می‌دهند او را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت بگیرند، اما طرف فرانسوی، دوست دارد بازیکن را با یک قرارداد دائمی، به فروش برساند.

سران اولدترافورد ممکن است با تضمین حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان، شانس خود را برای جذب نیمار افزایش دهد. آنها تنها به یک امتیاز از دو بازی آخر خود در این دوره از رقابت‌ها نیاز دارند، درحالی که روز پنجشنبه یک مصاف مقابل چلسی و سپس روز یکشنبه، یک بازی خانگی مقابل فولام برگزار می‌کنند.

کد خبر 662959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.