جانیان آدمکش صهیونیست باید به‌ سزای اعمال خود برسند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه جانیان آدمکش صهیونیست باید به‌ سزای اعمال خود برسند، گفت: انتقام مرزبانان گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه_ در یکصدوچهل‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: این موضوع که در قیامت چگونه پاسخگوی خون شهدا خواهیم بود را باید همواره به خود نهیب بزنیم؛ در حال حاضر افرادی که اختلاس می‌کنند و دل به دیگر کشورها دوخته‌اند یا به دنبال غربی‌ها رفته‌اند، مقابل جنایات ساکت نشسته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مرزبان افزود: به‌تازگی پنج نفر از مرزبانان کشورمان توسط اشرار به شهادت رسیدند که به خانواده این شهدا تسلیت عرض می‌کنم، اما بی‌شک انتقام خون این شهدا گرفته خواهد شد و جانیان آدمکش صهیونیست به سزای اعمال خواهند رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: فردا سالروز آزادی خرمشهر است و همه از این اتفاق اطلاع دارند، ملت ایران در آن زمان شور و هیجان زیادی داشتند.

وی گفت: صدام با استفاده از نیروهای متخصص قصد داشت، عنوان کند خرمشهر دژ مستحکم است و هیچکس نمی‌تواند آن را آزاد کند اما رزمندگان ایرانی موفق شدند خرمشهر را آزاد کنند.

چمران با اشاره به سالروز حادثه متروپل تصریح کرد: عده‌ای بی‌گناه در این حادثه جان خود را از دست دادند و کسانی که با این سودآوری و سوداگری می‌خواهند جیب خود را پر کنند، بدانند اگر ۱۰۰ سال هم عمر کنند در نهایت به قعر خاک خواهند رفت و این قبیل اقدامات نتیجه‌ای جز نفرت ندارد.

نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه اظهار کرد: از مناطق مختلف بازدید کردم و متوجه شدم مناطق در حوزه فرهنگی دغدغه مشترک دارند.

وی افزود: انتقادهایی پیرامون واگذاری املاک فرهنگی وجود دارد و این املاک در قالب مزایده و با قیمت بالایی واگذار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمانی که قیمت‌گذاری انجام می‌شود، امکان جذب بهره‌بردار فرهنگی وجود ندارد، پیرامون مجموعه‌های ورزشی نیز دغدغه وجود دارد.

کد خبر 662955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.