دغدغه‌ها و مشکلات حوزه حمل‌ونقل بار اصفهان بررسی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: چالش‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات حوزه حمل‌ونقل بار اصفهان با حضور شرکت‌های حمل‌ونقل بار درون شهری بررسی شد.

به گزارش ایمنا، سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: طی هفته جاری، نشستی با حضور نمایندگان ۲۶ شرکت حمل‌ونقل بار درون شهری دارای پروانه بهره‌برداری از سازمان، با سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تشکیل شد.

وی افزود: هم‌اندیشی برای افزایش ارائه خدمات به رانندگان ناوگان بار درون شهری، انتخاب نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل برای حضور در جلسات مرتبط در سازمان و اطلاع شرکت‌ها از برنامه‌های آتی سازمان از جمله موارد مورد بحث در این نشست بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان افزود: در این راستا شناسایی، ساماندهی و ثبت‌نام فعالان حوزه حمل‌ونقل بار در چارچوب سامانه hamlebar.com برای ناوگان باری دیزل و ناوگان باری بنزین‌سوز، صدور و تمدید پروانه اشتغال راهبران ناوگان بار و صدور موافقت اصولی و پروانه بهره‌برداری در قالب ۲۶ شرکت حمل‌ونقل بار درون‌شهری با رویکرد توزیع عدالت‌محور ناوگان و جلوگیری از فساد و رانت انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: این سازمان تلاش خود را در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در شهر از طریق مطالعه، برنامه‌ریزی، آموزش، نظارت، هماهنگی و مدیریت در حمل‌ونقل کالا و بار برای جابه‌جایی ایمن، مناسب و سریع طبق تعاریف قانونی به‌کار بسته است و در این راستا اقدامات ضروری در راستای کاهش تقاضای سفر با استفاده از توانمندی دولت الکترونیک و سامانه‌های هوشمند را در دستور کار دارد.

دغدغه‌ها و مشکلات حوزه حمل‌ونقل بار اصفهان بررسی شد

کد خبر 662947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.