تولید ۴۰ کیلووات برق خورشیدی در آرامستان باغ رضوان اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از افتتاح نیروگاه ۲۰ کیلوواتی خورشیدی در آرامستان باغ رضوان خبر داد و گفت: جانمایی این نیروگاه به‌گونه‌ای انجام شده است که امکان توسعه داشته باشد، لذا در سال جاری این نیروگاه ۲۰ کیلووات توسعه خواهد یافت.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در آرامستان باغ رضوان افتتاح شد که این اقدام در راستای استفاده از انرژی‌های پاک و توجه به موارد پدافند غیرعامل و آمادگی برای زمان‌های بحرانی انجام شده است.

تولید ۴۰ کیلووات برق خورشیدی در آرامستان باغ رضوان اصفهان

وی با بیان اینکه جانمایی این نیروگاه خورشیدی به‌گونه‌ای انجام شده است که امکان توسعه داشته باشد، افزود: در سال جاری این نیروگاه ۲۰ کیلووات توسعه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه مرکز مدیریت بحران و روشنایی فاز سوم این آرامستان نیز افتتاح و گزارش مفصلی از حوزه هوشمندسازی و رویکرد سازمان در دسترسی به هوشمندسازی کل مجموعه ارائه شده است.

تولید ۴۰ کیلووات برق خورشیدی در آرامستان باغ رضوان اصفهان

وی با بیان اینکه در نظر گرفتن مرکز و سازمان برای بحران در آرامستان باغ رضوان، تهیه دیزل‌ژنراتور برای سالن تطهیر، نصب شیر هیدرانت برای نقاط حادثه‌خیز از جمله فعالیت‌ها در حوزه مدیریت بحران است، گفت: روشنایی فاز سوم نیز با امکان سنجش میزان مصرف انرژی و خطاهای سیستم در لحظه و کنترل از راه دور بهره‌برداری شده است.

حاجیان اضافه کرد: «سیدامیر سامع» رئیس کمیسیون محیط زیست، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان از فعالیت‌های سازمان آرامستان‌ها برای مقابله با بحران ابراز خرسندی کرد و ضمن قدردانی از تیم این سازمان، از ادامه این روند استقبال کرد تا آرامستان‌ها، سازمان پیشگام در عرصه هوشمندسازی باشد و بتواند به سایر بخش‌های شهر کمک کند.

تولید ۴۰ کیلووات برق خورشیدی در آرامستان باغ رضوان اصفهان

وی با بیان اینکه گزارشی از اقدامات مدیری شهری در تأمین انرژی خورشیدی در طرح ۱۰ ساله شهر اصفهان ارائه شد، افزود: همچنین معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نیز از فعالیت‌های سازمان آرامستان‌ها قدردانی و اعلام آمادگی و همکاری کرد که این شرکت در کنار سازمان آرامستان‌ها در مسیر بهینه‌سازی مصرف انرژی قرار می‌گیرد.

کد خبر 662593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.