ساده ترین روش ها برای تشخیص ساعت اصل از تقلبی!

بنا بر گزارش گروه بین المللی پل کالا مرکز فروش برند های اورجینال ساعت مچی به معرفی آسان ترین روش ها برای تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی می پردازیم.

مقاومت بالا در برابر آب ( حداقل 30 متر در عمق آب ):

ساعت های اصل دارای مقاومت بالایی در برابر آب هستند، این مقاومت برای ساعت های روزمره و کلاسیک غالبا بین 30 تا 50 متر، ساعت های ورزشی 50 تا 100 متر، ساعت های مخصوص شنا و غواصی حداقل 100 متر و بالاتر است.مقاومت در برابر آب در شناسنامه محصول و در وب سایت رسمی برند قید گردیده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش جهانی :

ساعت های اصل غالبا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش جهانی است بنابراین در هنگام خرید ساعت اصل از فروشنده گارانتی بین المللی را مطالبه کنید چنانچه فروشنده از ارائه آن خودداری نماید باید در اورجینال بودن ساعت شک کنید. در دفترچه گارانتی آدرس و تلفن نمایندگی های رسمی در ایران و خارج از کشور قید گردیده است. اطلاعات دفترچه را با اطلاعات مندرج در وب سایت رسمی برند مطابقت دهید، هر گونه اختلاف نشان دهنده جعل دفترچه و کالای تقلبی است.

شناسنامه:

ساعت های اورجینال بر اساس رفرنس دارای شناسنامه اختصاصی می باشند، در شناسنامه نوع کاربری، جنس متریال استفاده شده، وزن، اندازه ساعت، مقاومت در برابر آب، موارد شامل گارانتی ، خدمات پس از فروش بین المللی و..... مشخص گردیده است.

نمایندگی های رسمی:

تمام برند های اورجینال ساعت دارای مراکز رسمی برای فروش و ارائه خدمات گارانتی و وارنتی است، لیست این مراکز در وب سایت رسمی برند به تفکیک کشور مشخص گردیده است. حدالمقدور از نمایندگی های رسمی خرید کنید خرید از مراکز رسمی ساده ترین راه برای بدست آوردن ساعت اصل است. برای مثال برند رولکس تقریبا در بیشتر کشور های جهان و همچنین در ایران دارای نمایندگی های رسمی است که با مراجعه به وب سایت رسمی رولکس آدرس نمایندگی های رسمی مشخص گردیده است.

و در آخر فاکتور اورجینال بودن

از فروشنده بخواهید که اورجینال بودن ساعت را در فاکتور قید نماید هر دلیلی که فروشنده از ارائه این فاکتور خودداری نماید دلیل روشنی بر تقلبی بودن محصول است. قید کلمه اورجینال و یا اصل ضروری است هر کلمه دیگری که فروشنده در فاکتور قید نماید غیرقابل قبول است.

گروه بازرگانی پل کالا

در این مقاله به نقل از گروه بین المللی پل کالا به معرفی ساده ترین روش ها برای تشخیص ساعت مچی اصل از تقلبی ( فیک ) پرداختیم، برای اطلاع از قیمت روز ساعت های مچی اصل می توانید به وب سایت گروه بازرگانی پل کالا مراجعه نمائید. در این وب سایت انواع برندهای سوئیسی، ژاپنی مانند مورکس، اورینت که جزو بهترین و پرفروش ترین برندهای ساعت های مچی زنانه و برندهای سیکو و دیزل که جزو پرفروش ترین ساعت های مچی مردانه در ایران است با قیمت روز ثبت گردیده است.

کد خبر 662395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.