برخورد با دریافت کرایه اضافه در دستور کار بازرسان تاکسیرانی قرار گرفت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: دریافت مازاد نرخ کرایه تاکسی مصوب، تخلف است و برخورد با افراد خاطی در دستور کار بازرسان سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از پیگیری‌ها و اقدامات قانونی انجام شده، ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری، نرخ‌های کرایه تاکسی ۱۴۰۲ به این سازمان ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه نرخ مصوب، حاصل ماه‌ها کار کارشناسی بوده است، افزود: تمام تلاش سازمان تاکسیرانی و کارشناسان این حوزه در نظر گرفتن منافع شهروندان و تاکسیرانان بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: بلافاصله پس از ابلاغ نرخ‌های کرایه سازمان تاکسیرانی اقدام به تهیه و توزیع برچسب‌های نرخ کرایه خطوط و تاکسی‌های گردشی کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام تاکسی‌های فعال در خطوط و تاکسی‌های گردشی دارای برچسب نرخ مصوب است، خاطرنشان کرد: تاکسیرانان نیز موظف به رعایت نرخ مصوب طبق برچسب توزیع شده ۱۴۰۲ هستند و در صورت رعایت نکردن نرخ مصوب برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

پرورش با اشاره به فعالیت بازرسان سازمان تاکسیرانی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برای نظارت بر اجرای نرخ مصوب گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و ۳۵۶۸۸۹۰۰ یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

کد خبر 662333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.