سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از راه‌اندازی موزه باستان‌شناسی یاسوج در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از سیاست‌های دولت مردمی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و در نظر داریم با فازبندی پروژه‌ها، بخش‌هایی که قابلیت راه‌اندازی دارند را افتتاح کنیم و همه را منوط به اتمام پروژه نکنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت میراث فرهنگی، سیدعزت‌الله ضرغامی ضمن بازدید از موزه باستان شناسی به مناسبت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث‌فرهنگی، با بیان اینکه موزه یاسوج استانداردهای جهانی را حفظ کرده است، اظهار کرد: این موزه یکی از بهترین ظرفیت‌های نمایش اشیا تاریخی در کشور خواهد بود که می‌تواند به غرب و جنوب کشور خدمات موزه‌داری ارائه دهد.

وی از راه‌اندازی موزه باستان‌شناسی یاسوج در آینده نزدیک خبر داد و افزود: از سیاست‌های دولت مردمی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و در نظر داریم با فازبندی پروژه‌ها، بخش‌هایی که قابلیت راه‌اندازی دارند را افتتاح کنیم و همه را منوط به اتمام پروژه نکنیم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به پیشینه تاریخی و تمدنی کشور ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و استفاده از نظر نخبگان و نظریه‌پردازان از فرصت‌هایی مانند موزه استفاده کرده و میراث تاریخی و فرهنگی کشور را به هموطنان و مردم دنیا انتقال دهیم.

وی از تخصیص اعتبار برای تکمیل موزه باستان‌شناسی شهر یاسوج و همچنین ساماندهی باغ چشمه بلقیس چرام خبر داد.

کد خبر 662097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.