مهار تورم و رشد تولید وظیفه همگانی است/ زمان را برای خدمت به مردم اصفهان از دست نمی‌دهیم

وزیرکشور گفت: مسکن امروز درصد زیادی از هزینه خانوار را تشکیل می‌دهد، بنابراین لازم است برای ساخت مسکن ملی باید تلاش بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان یک نقطه کانونی و مهم در کشور است که در همه وقایع عمده انقلاب، پیشتاز بوده است. بنابراین اصفهان عزیز باید نقطه امید و توجه برای همه باشد، این استان با توجه به زمینه‌های توسعه و پیشرفت جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد.

وی افزود: انتظار می‌رود اصفهان پیشرانی برای پیشرفت کشور باشد. در سالی که هستیم کارهای بزرگی باید انجام دهیم، بر همین اساس کمک به رشد تولید و مهار تورم برای همه مسئولان واجب است.

وزیرکشور گفت: در آخر امسال انتخابات را در پیش داریم که لازم است در این حوزه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت باید مورد توجه باشد. در نظام مردم سالار جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم با حضور همه جانبه مردم در صحنه انتخابات مجدداً موفقیت نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

وحیدی اضافه کرد: نیازمند برنامه‌ریزی برای رفع نیازهای مردم در حوزه مسائل مختلف هستیم تا شاهد حضور گسترده آنان در انتخابات بوده و شکست دیگری برای دشمن رقم بزنیم. البته مردم پایداری خود بر ارزش‌های نظام را نشان داده‌اند اما وظیفه مسئولان این است که با رفع مشکلات مردم، زمینه حضور بیشتر را در انتخابات و مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

وی ادامه داد: مهار تورم و رشد تولید وظیفه همگانی است. اعضای شورای اداری استان‌ها باید در این زمینه فعال شوند تا بتوانیم این شعار را محقق کنیم. این شعار پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای مردم بوده و رفع مشکلات اقتصادی در گرو تحقق شعار سال است.

وزیرکشور گفت: مسکن امروز درصد زیادی از هزینه خانوار را تشکیل می‌دهد، بنابراین برای ساخت مسکن ملی باید تلاش بیشتری انجام شود. دستگاه‌های اجرایی باید همکاری کرده و زمین‌های خود را برای ساخت مسکن ملی در اختیار دولت قرار دهند تا ساخت و ساز مسکن ملی توسعه یابد.

وحیدی با تاکید براینکه بیکاری در اصفهان باید به حداقل برسد، افزود: دشمن تلاش دارد دولت و مجلس را ناکارآمد جلوه دهد. هدف این افراد مایوس کردن مردم در ادامه راه است. حجم کارهایی که دولت انجام داده بسیار زیاد بوده است که در صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها مشهود است. مجلس نیز در همه صحنه‌ها حضور داشته است.

وی ادامه داد: برخی از شهرهای مرکز استان از جمله سنندج و همدان مشکل آب شرب داشتند که دولت به سرعت این مسائل را رفع کرده است. برای مسئله آب استان اصفهان نیز چندین برنامه در دستور کار دولت است و جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده که تلاش می‌شود به زودی انجام شود.

وزیرکشور گفت: اینکه دولت سیزدهم به مسائلی همچون فرونشست اهمیت می‌دهد به این معنا نیست که مقصر این مشکلات است چراکه بسیاری از این مشکلات از سال‌ها پیش به وجود آمده است.

وحیدی اضافه کرد: هیچ زمانی را برای خدمت به مردم اصفهان از دست نمی‌دهیم. باید آنچه که انقلاب برایمان آورده است را گرامی بداریم. در نقطه بسیار خوبی قرار داریم. تلاش دشمن برای منفعل کردن ما نباید به نتیجه برسد. روز به روز سنگر جدیدی به تصرف نظام جمهوری اسلامی در می‌آید که نشاندهنده قدرت ما در همه حوزه‌هاست.

کد خبر 662073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.