پیشنهاد الهلال برای جذب لیونل مسی، به نیم میلیارد رسید

گفته می‌شود لیونل مسی پیشنهادی از عربستان سعودی روی میز دارد که مبلغ آن، به ۵۰۰ میلیون یورو (۴۳۵ میلیون پوند/۵۴۱ میلیون دلار) افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی PSG، با نزدیک شدن به پایان قرارداد دو ساله در پاری سن ژرمن، در حال بررسی گزینه‌های خود است. او هنوز برای تمدید اقامتش در پارک دو پرنس، به توافق نرسیده است، برنده هفت بار توپ طلا، تا چند روز دیگر بازیکن آزاد خواهد شد.

بازگشت این بازیکن ۳۵ ساله به نیوکمپ نیز گمانه‌زنی شده است، اما نام او همچنین با انتقال به خاورمیانه مرتبط شده است. گفته می‌شود الهلال مشتاق است مسی را مانند کریستیانو رونالدو به ریاض منتقل کند، با این حال، رسانه اسپانیایی کادناسر گزارش داده فوق ستاره آرژانتینی، یک پیشنهاد رکوردشکن دریافت کرده است که باعث می‌شود او در طول یک فصل، نیم میلیارد یورو درآمد داشته باشد.

با این حال، توسط چندین خبرنگار هم اعلام شده که اولویت لئو همچنان بازگشت به بارسلونا است. گفته می‌شود تصمیم نهایی در مورد حرکت بعدی اسطوره آمریکایی جنوبی، قبل از پایان ماه می، گرفته خواهد شد.

بارسلونا اعلام کرده که با نمایندگان مسی مذاکره کرده است و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه قول داده است تمام تلاش خود را برای دستیابی به توافقی خیره کننده انجام دهد، اما مشکلات مالی مشخص، در اردوگاه قهرمان لالیگا، کار را برای رسیدن به توافق نهایی دشوار کرده است.

کد خبر 662012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.