عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از اجرای ۳۴ عنوان برنامه‌ به مناسبت روز شهرکرد تا الکترونیکی شدن ارتباط شهرداری اردبیل با نظام‌مهندسی و تنظیم ضوابط تشویقی با هدف نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری کرمان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ریشه اصلی تمام تبعات اجتماعی در دنیا آسیب نهاد خانواده است

هادی سینایی، رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ریشه اصلی تمام تبعات اجتماعی موجود در ایران بلکه تمام دنیا آسیب نهاد خانواده است و در صورتی‌که خانواده در جامعه کارکرد صحیحی داشته باشد، جامعه پیشرفت می‌کند.

اجرای ۳۴ عنوان برنامه به مناسبت روز شهرکرد

محمد حسین واحدیان شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: ۳۴ عنوان برنامه در روز ۳۱ اردیبهشت به مناسبت روز شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

الکترونیکی شدن ارتباط شهرداری اردبیل با نظام‌مهندسی

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: ارتباط مابین شهرداری اردبیل و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل الکترونیکی می‌شود.

امکانات شهرداری تبریز در حوزه سلامتی و ورزش در اختیار دانش آموزان است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای دانش آموزان در ساختن آینده شهر مؤثر است، گفت: تلاش می‌کنیم در حوزه سلامتی و ورزش امکانات شهرداری را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

سم‌پاشی درختان شهرکرد با استفاده از سموم سازگار با محیط زیست

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: سم‌پاشی درختان شهر، پایان فصل بهار با هماهنگی اداره حفظ آفات و نباتات جهاد کشاورزی و با نظر مشاوران متخصص انجام می‌شود، این عملیات با استفاده از سموم سازگار با محیط زیست و کم‌ضرر برای شهروندان انجام خواهد شد.

ضوابط تشویقی با هدف نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری کرمان تنظیم شد

ریحانه‌السادات تهامی‌نسب، مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت‌وسازها و نماینده تام‌الاختیار شهردار در پیگیری پرونده‌های کمیسیون ماده پنج و اداره‌کل راه‌وشهرسازی، گفت: سیاست‌های تشویقی برای تسهیل نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهر، تنظیم شد.

کد خبر 662001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.