شمشیر قدس غلاف نخواهد شد

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در سالروز نبرد "سیف القدس" تاکید کرد که شمشیر قدس هرگز غلاف نخواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، این گردان‌ها سه شنبه شب در سالروز نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) و دو روز مانده به برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در شهر قدس، تصویری با جمله "شمشیر قدس هرگز غلاف نخواهد شد" در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که در این تصویر صحنه‌هایی از حمله موشکی به قدس به نمایش گذاشته شده است.

اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب محله «شیخ جراح» در بخش شرقی قدس اشغال شده در اردیبهشت ۱۴۰۰، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شد. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی در چارچوب "نبرد شمشیر قدس" کرد.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در یک نشست سه ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

کد خبر 661681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.