مقابل کاله بد شانس بودیم/برنامه فصل آینده‌ام مشخص نیست

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: عملکرد خوبی دراین مسابقه داشتیم، همه بازیکنان تلاش کردند، بازیکن خارجی کاله چند شوت زد که امتیازات حساسی گرفت و اختلاف امتیاز را کم کردند، در ادامه هم با حمایت هواداران خود جلو افتادند و به پیروزی رسیدند. درواقع باید به این اشاره کنم که در بازی روز گذشته بدشانس بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن برای فصل ۱۴۰۲_۱۴۱ رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال جزو چهار تیم برتر این رقابت‌ها قرار گرفت و در مرحله نیمه نهایی با تیم بسکتبال کاله به رقابت پرداخت. این مرحله به صورت ۲ پیروزی از ۳ مسابقه بود که بازی اول را ذوبی‌ها با پیروزی پشت سر گذاشتند و در بازی دوم این کاله بود که در اصفهان به پیروزی رسید تا تکلیف تیم فینالیست در بازی سوم مشخص شود.

روز گذشته کاله مازندران و ذوب‌آهن در بازی سوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که مسابقه در وقت‌های اضافه و با نتیجه ۹۳ بر ۸۹ به نفع کاله تمام شد تا مازندرانی‌ها به فینال لیگ برتر بسکتبال راه پیدا کنند.

گاندوها در این فصل علاوه بر مسابقات لیگ برتر ایران، بازی های غرب آسیا را هم داشتند که در این رقابت‌ها هم جزو چهار تیم برتر قرار گرفتند، اما با شکست مقابل شهرداری گرگان نتوانستند به فینال مسابقات غرب آسیا برسند و برای کسب مقام سومی با بیروت لبنان به رقابت پرداختند که این دیدار با نتیجه ۹۳ بر ۷۳ به نفع بیروت تمام شد تا شاگردان کوهیان با کسب مقام چهارمی به کار خود در رقابت‌های غرب آسیا پایان دهند.

در بازی روز گذشته بدشانس بودیم

آرمان زنگنه بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی سوم مقابل کاله، اظهار کرد: عملکرد خوبی دراین مسابقه داشتیم، همه بازیکنان تلاش کردند، بازیکن خارجی کاله چند شوت زد که امتیازات حساسی گرفت و اختلاف امتیاز را کم کردند، در ادامه هم با حمایت هواداران خود جلو افتادند و به پیروزی رسیدند. درواقع باید به این اشاره کنم که در بازی روز گذشته بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل بیروت برخوردی با بازیکن خارجی این تیم داشتم از ناحیه زیر شکم مصدوم شدم و یک شب هم دربیمارستان بودم که دکتر دو هفته استراحت مطلق برای من نوشت، اما روز گذشته به دلیل اینکه می‌خواستم کنار تیم باشم به آمل‌آمدم.

مقابل کاله بد شانس بودیم/برنامه فصل آینده‌ام مشخص نیست

نمی‌توانیم کسی را مقصر بدانیم یا بگوییم بازیکنی کم کاری کرده است

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه در بازی سوم مقابل کاله نوسان نداشتیم، تصریح کرد: کاله تیم جوانی است، ماهم با استفاده از بازیکنان با تجربه خود روند خوبی را پیش گرفته بودیم، اما پاتریک بازیکن خارجی کاله چند شوت ۳ امتیازی زد و روند بازی را تغییرداد. نمی‌توانیم کسی را مقصر بدانیم یا بگوییم بازیکنی کم کاری کرده است. نوسان نداشتیم و با یک ریتم بازی کردیم، وقتی در خانه حریف بازی می‌کنی تماشاگر و سوت داور تاثیر گذار است و بازی را به اتفاقات بسکتبالی واگذار کردیم.

زنگنه در خصوص برگزاری بازی رده بندی، گفت: در خصوص بازی رده بندی فدراسیون بسکتبال و باشگاه‌ها باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند بازی کنند یا خیر. ما بازیکن هستیم و باشگاه بخواهد بازی می‌کنیم.

فدراسیون می‌توانند برنامه ریزی بهتری داشته باشد

وی با اشاره بر اینکه برای نتیجه گیری در رقابت‌های غرب آسیا نخست باید از لحاظ بودجه‌ای با تیم ها رقابت کنیم، اظهار کرد: بودجه تیم‌های لبنانی یک تا دو میلیون دلار است، الریاض بازیکن ۹۰ هزار دلاری دارد و شهباز محمد بازیکن بیروت ۸۰ هزار دلار می‌گیرد که تیم ما و شهرداری گرگان توان رقابت با آنها را نداریم. نماینده بیروت را در تهران شکست داده بودیم  اما در بازی رده بندی بازیکنان آمریکایی خود را عوض و تیم را تقویت کردند.

مقابل کاله بد شانس بودیم/برنامه فصل آینده‌ام مشخص نیست

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: حضور در دو تورنمنت سنگین بود، فشار زیادی تحمل کردیم که باعث آسیب دیدگی شد. اولین سالی بود که مسابقات به این شکل برگزار می‌شد. حداقل تیم هایی که برای سال آینده در دو تورنمنت شرکت می کنند، می‌توانند برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

زنگنه در رابطه با قرار دادش با ذوب‌آهن، تصریح کرد: به مدت یک فصل با ذوب‌آهن قرار داد داشتم، ۸۰ درصد مبلغ قرار داد را گرفتیم وبیستم تیر ماه هم بقیه قرارداد را می‌گیریم. برنامه‌ام برای فصل آینده مشخص نیست.

کد خبر 661563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.