سپاهان فقط خواهان عدالت است/ رسانه‌ها نباید میان تیم‌ها تبعیض قائل شوند +فیلم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌خواهیم اعتبار و قهرمانی تیمی کم‌رنگ شود اما خواهان عدالت هستیم. ضمن اینکه نباید در رسانه ملی تفاوتی میان تیم‌ها قائل شد و همه‌چیز را کامل به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که فقط سه‌روز به هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم باقی‌مانده است، کماکان حواشی در میان تیم‌ها وجود دارد و در راس آن‌ها اشتباهات داوری حساسیت تمام باشگاه‌ها خصوصاً آن‌دسته از تیم‌هایی که در کورس قهرمانی و بقا در لیگ هستند را برانگیخته است.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان که بامداد امروز به‌صورت تلفنی در برنامه تلویزیونی به گفت‌وگو پرداخت در واکنش به رفتارهای ژوزه مورایس و باشگاه سپاهان نسبت به حواشی اخیر و اتفاقات داوری اظهار کرد: سپاهان فقط خواهان عدالت است و امیدوارم تیمی که لیاقت دارد قهرمان لیگ شود. اگر می‌گوئید مورایس صحبت‌های متفاوتی در هفته‌های اخیر انجام داده نیز یک‌طرفه به قاضی رفتن است.

وی افزود: در صحنه‌ای که میلاد زکی‌پور نقش‌بر زمین شد و در ادامه طی یک برخورد داور مهاجم پیکان را از زمین اخراج کرد قطعاً اتفاقی رخ داده چرا که زکی‌پور اهل تمارض‌کردن نیست. اگر قرار است صحنه‌های مشکوک و نادرست بازی‌های ما را در آنتن زنده به تصویر بکشید باید درخصوص اشتباهات داوری هفته‌های اخیر و ماجرای لیزراندازی تماشاگران تراکتور در تبریز هم بیش از پیش بحث می‌شد.

در ادامه صحبت‌های رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در برنامه زنده تلویزیونی را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 661540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.