افزایش بیش از ۱۷ درصدی تلفات رانندگی اصفهان در اردیبهشت ماه

خبرگزاری ایمنا: مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در ارديبهشت ماه سال ۹۱ تلفات حوادث رانندگی این استان ۹۹ نفر بود كه در مقايسه با ۸۴ نفری که در سال ۹۰ جان باختند، ۱۷.۹ درصد افزايش داشته است.

به گزارش ایمنا علی سلیمان‌پور به افزایش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ۲ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: حوادث رانندگی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزايش ۲.۷ درصدی روبرو بوده است.
وی با اشاره به این که در ۲ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۸۸ نفر جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند، افزود: تعداد تلفات در این گونه حوادث در ۲ ماهه نخست سال گذشته ۱۸۳ نفر بوده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان این که از تلفات رانندگی سال جاری ۱۴۴ نفر مرد و ۴۴ نفر زن بودند ادامه داد: بيشترين تلفات حوادث رانندگی با ۹۴ مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با ۸۰ مورد در تصادفات درون شهری، ۱۴ مورد در جاده‌های روستايی گزارش شده است.
وی در ادامه به آمار مصدومین تصادفات در ۲ ماه نخست سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: همچنين در این بازه زمانی آمار ۳‌هزارو ۸۴۶ نفر مصدوم حوادث رانندگی در مركز پزشکی قانونی استان ثبت شده است.
سلیمان‌پور با بیان این که از این تعداد مصدوم در تصادفات امسال ۲ هزارو ۷۰۰ نفر مرد و يك‌هزارو ۱۴۶ نفر زن بوده‌اند، گفت: مصدومين حوادث رانندگی دو ماهه اول امسال نيز در مقايسه با مدت زمان مشابه سال ۹۰ که ۳ هزار و ۶۷۴ نفر بوده است با ۴.۷ درصد افزايش روبرو بوده است.
وی اضافه کرد: در ارديبهشت ماه سال ۹۱ تلفات حوادث رانندگی ۹۹ نفر بود كه در مقايسه با ۸۴ نفری که در سال ۹۰ جان باختند، ۱۷.۹ درصد افزايش داشته است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان این که از مجموع ۹۹ نفر کشته حوادث رانندگی ارديبهشت ماه، ۷۵ نفر مرد و ۲۴ نفر زن بودند، افزود: ۴۰ نفر از کشته شدگان در جاده‌های برون شهری، ۵۲ نفر در جاده‌های درون شهری، ۷ نفر در جاده‌های روستايی جان باخته‌اند.
وی تصریح کرد:تعداد مصدومين حوادث رانندگی ارديبهشت ماه امسال نيز يك‌هزارو ۹۱۲ نفر است كه اين آمار در مقايسه با يك‌هزارو ۸۱۵ مصدوم حوادث رانندگی که در ارديبهشت سال ۹۰ به مراكز پزشکی قانونی استان مراجعه داشته‌اند، ۵.۳ درصد افزايش داشته است.۲۲/

کد خبر 66138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.