آغاز عملیات آسفالت ۵۰ معبر عمومی در سیرجان

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: عملیات آسفالت بیش از ۵۰ معبر عمومی در سیرجان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی اسفندیارپور امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه بازدید از اقدامات و فعالیت‌های عمرانی در مناطق مختلف سطح شهر سیرجان اظهار کرد: امروزه توسعه در حوزه عمران شهری به عنوان موتور محرک پرتوان مورد توجه کارشناسان بوده و به‌عنوان عاملی برای دستیابی به رشد اقتصادی و پیشرفت شهری شناخته شده است.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دستور کار کمیسیون عمران شورا در خصوص توسعه و عمران شهری، هم‌اکنون توسعه و تمرکز بر بخش عمران به عنوان یکی از ارکان پیشرفت مدنظر قرار دارد که به موازات توسعه سایر بخش‌ها مسیر رشد را هموار خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سیرجان تصریح کرد: لازم است با شناخت وضعیت موجود و با توجه به چشم‌انداز و اهداف کمی و کیفی تعیین شده، بخش عمران طی اهداف کلی با در نظر گرفتن رفاه حال شهروندان و تمرکز بر توسعه و عمران شهری در تمام مناطق مختلف سطح شهر، نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و استراتژی‌های مناسب برای تثبیت را شناسایی کند و توسعه عمران شهری رقم بخورد.

اسفندیارپور تصریح کرد: در این راستا آسفالت معابر یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان است و شهرداری به صورت جدی و بی‌وقفه این امر مهم را با نظارت کمیسیون عمران شورا قرار دهد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون آسفالت بالغ بر ۵۰ معبر عمومی (کوچه و خیابان) در مناطق مختلف شهر از جمله خیابان جنت، چند معبر عمومی در شهرک سمنگان و شهرک نصر، خیابان خواجو، بلوار شیخ فضل‌الله نوری، خیابان بدر جنوبی، خیابان امام حسن مجتبی (ع) و خیابان رشد غربی در شهرک صدف در حال انجام است.

کد خبر 661316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.