ورود حدود ۱۲ میلیون مسافر به استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: نزدیک به ۱۲ میلیون نفر در نوروز ۱۴۰۲، از محورهای مواصلاتی وارد استان اصفهان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر آخوندی در آئین تجلیل از تلاشگران نهادها و دستگاه‌های اجرایی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: امسال با تقارن بهار طبیعت با ماه رمضان همه خدمات فراتر از روند گذشته ارائه شد.

وی با بیان اینکه در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اتاق‌های فکر تشکیل و تصمیم‌های گسترده‌ای در راستای ارائه خدمات متعدد در سطح استان گرفته شد، گفت: رضایت قابل قبولی از سوی مسافران و گردشگران از این برنامه‌ریزی را شاهد بودیم.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان تصریح کرد: مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ از ورود بخش خصوصی نیز رضایت خوبی داشتند و مجموعه اقدامات شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری اصفهان بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۳ نیز با تقارن ماه رمضان و نوروز روبه‌رو هستیم، بنابراین لازم است تدبیر و برنامه‌ریزی ویژه‌تری داشته باشیم.

آخوندی تصریح کرد: برای تحقق شعار امسال، مبنی بر رشد تولید و مهار تورم، رونق صنعت گردشگری یک امر مهم است که جز با همت جمعی در استان اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به آمار و ارقام گفت: حدود ۱۲ میلیون نفر در نوروز ۱۴۰۲ از محورهای مواصلاتی وارد استان اصفهان شدند که نزدیک به دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در سطح استان یعنی ۲۸ شهرستان و از این تعداد یک میلیون و ۸۰ هزار نفر در شهر اصفهان اسکان پیدا کردند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرستان‌های کاشان، نطنز و آران و بیدگل رتبه‌های بعدی پذیرش مسافر را در سطح استان به خود اختصاص دادند، گفت: نزدیک به هفت میلیون نفر، از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان در نوروز ۱۴۰۲ بازدید کردند.

کد خبر 661306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.