اصلاح هندسی ورودی بلوار شهدای صفه گلوگاه ترافیکی این محدوده را رفع کرد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در بازدید از گلوگاه‌های ترافیکی سطح شهر گفت: حجم ورود خودرو از جنوب اصفهان ضرورت اصلاح هندسی این نقطه از شهر حدفاصل ورودی پایانه صفه تا پل‌های دفاع مقدس را اجتناب‌ناپذیر ساخته است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ورودی جنوب اصفهان به لحاظ حجم و تراکم تردد وسایل نقلیه عمومی و شخصی نیازمند ساماندهی است، اظهار کرد: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در حاشیه بازدیدهای میدانی ستاد مهر به این موضوع مهم رسید.

وی با اشاره به اهمیت توزیع متوازن ترافیک در سطح معابر وتقاطع‌ها افزود: حجم ورود خودرو از جنوب اصفهان ضرورت ساماندهی شامل مجموعه راهکارهای اصلاح هندسی این نقطه، حذف پارک غیرمجاز با اعمال قانون از سمت پلیس راهور، کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها حدفاصل ورودی پایانه صفه تا پل‌های دفاع مقدس را اجتناب‌ناپذیر ساخته است.

اصلاح هندسی ورودی بلوار شهدای صفه گلوگاه ترافیکی این محدوده را رفع کرد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به معضلات ورودی مدرسه شهید اژه‌ای و ورودی دانشگاه واقع در بلوار شهدای صفه، گفت: این مسیر به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه قبل از مهرماه با اختلال مواجه شده بود.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح‌های ابلاغی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، برای آزادسازی بخشی از مسدودی یک خط عبور به ورودی آن اضافه شد که موجب بهبود و روان‌سازی ترافیک این نقطه خواهد شد.

اصلاح هندسی ورودی بلوار شهدای صفه گلوگاه ترافیکی این محدوده را رفع کرد


حق‌شناس خاطرنشان کرد: زمان بهره‌برداری و تکمیل پروژه مذکور تا پایان این هفته اعلام و از شنبه هفته آینده، شهروندان شاهد خواهند بود که بخشی از گلوگاه ترافیکی این قسمت باز و عبور و مرور تسهیل خواهد شد.

کد خبر 660963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.